Ga naar inhoud

help...mijn bleutoothdrivers zijn verdwenen


Patjera

Aanbevolen berichten

Ik heb op mijn samsung laptop 64 bit een snelkoppeling (heb die al maanden) gemaakt voor mijn bleutoothhoofdtelefoon. Dit heeft altijd gewerkt.

post-30085-1417705686,7377_thumb.png

Sinds kort krijg ik dit als ik er op klik :

post-30085-1417705686,8239_thumb.jpg

Ik heb dit nog voor gehad en dat was het opgelost met de computer even te heropstarten, maar dit lijkt nu niet meer te werken. Ik ben ook eens gaan kijken in aparatenbeheer, waar bleutooth zou moeten tussen staan, maar ik zie ook daar nergens meer een bleutoothicoontje

post-30085-1417705686,8896_thumb.jpg

Het is net of de drivers voor bleutooth verdwenen zijn. Ik weet niet hoe ik dat heb klaar heb gespeeld. Het enige wat ik mij kan bedenken is dat ik dit met een of ander opruimprogramma heb gedaan. Ik heb tuneup utility's,glary utility pro en ook nog eens wise care er op staan. Ik weet het...niet verstandig en te veel, maar kan iemand een verklaring geven hoe die drivers kunnen verdwijnen en mij wegwijs maken hoe ik die opnieuw tevoorschijn kan toveren of terug kan instaleren....zonder heel de pc te herinstaleren hé ! :hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb tuneup utility's,glary utility pro en ook nog eens wise care er op staan. Ik weet het...niet verstandig en te veel,
Dat klopt helaas als een bus.

Kijk een in apparaatbeheer bij de netwerkadapters of Bluetooth daar bij staat.

Probeer ook eens een systeemherstel naar een herstelpunt toen het BT icoontje nog wel werkte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat stond er niet meer bij. Ik heb intussen drivers gevonden voor mijn laptop samsung notebook series 5 NP550P7C-S02BE. Doch het uitzicht is anders dan wat ik daarvoor had en ik moet wel 100 keer verbinding maken eer ik verbinding krijg. Het zijn dus waarschijnlijk niet de juiste.

systeemherstel heeft blijkbaar ook kuren, want krijg telkens bericht dat het mislukt is en dat ik een ander herstelpunt moet proberen...maar ook andere herstelpunten werken niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

alléé...goed dat ik af en toe een image maak. Probleem opgelost door een image terug te zetten. Het was toch mijn laatste redmiddel...gezien dat al 3 maanden oud was en ik dus eerst het een en ander moest backuppen en nadien nog een reeks dingen doen die ik sindsdien gewijzigd had. Maar het resultaat is wel dat de bleutooth drivers er terug op staan en goed werken.:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu dat probleem van de baan is, kunnen we de rest aanpakken.

Ik heb tuneup utility's, glary utility pro en ook nog eens wise care er op staan
Deze programma's kan je best weer verwijderen want vroeg of laat krijg je daar problemen mee.

Ze doen bijna nooit wat ze beloven en soms zetten ze zelfs achterpoortjes open voor malware.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.