Ga naar inhoud

HELP! windows 8 asus


kingibad1

Aanbevolen berichten

hallo,

Ik heb zojuist windows 8 geinstalleerd vanuit mijn CD, en het bevalt me niet. Op de Windows 7 had ik Asus recovery, zoals het mogelijk om op F9 te drukken bij het opstarten en andere dingen die speciaal voor asus waren (update), en die heb ik niet op windows 8. Ook heb ik niet Asus recovery ):. Het liefst wil ik windows 7 terug, met Asus recovery. Wel heb ik een Windows 7 installatie CD, maar dat is niet de Asus packet, dus word er als nog niet in me computer geregiristeerd dat dit een Asus notebook is.

Kan iemand mij ermee helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je een w7 installatie cd hebt, en het type w7 komt overeen met de licentiecode op de bodem van je asus, kan je daarmee rustig w7 installeren.

maar wellicht kan je toch recoveren naar de fabrieksstandaard als er tenminste nog een recoverypartitie op die laptop staat.

die f9 procedure wordt uitgevoerd vóór ook maar iets van windows actief wordt.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je het volledige model en type van de pc eens opgeven?

Controleer ook eens bij het schijfbeheer of de herstelpartitie noçg aanwezig is.

Bij het eerste gebruik van de laptop heb toch de melding of de vraag gekregen om een set herstel dvd's te maken?

Als je toen die hersteldvd's hebt aangemaakt, kan je daarmee de pc terugzetten naar de fabrieksinstellingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.