Ga naar inhoud

Herinstaleren ( bang om iets fout te doen )


leonie23

Aanbevolen berichten

Een kameraad heeft mijn pc hersteld en heeft toen window 7 erop gezet, maar dat is een kopieerde cd...

Maar nu is mijn vraag?

Ik zou graag eens zelf mijn pc herinstaleren, maar heb zo'n bang om iets fout te doen...

want altijd mijn kameraad opbellen om langs te komen voor dat te herinstaleren is ook geen nut...

wie kan mij bij helpen?

mvg

Leonie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Altijd opnieuw installeren is niet goed voor de harddisk.

Leer beter omgaan met Windows.

Hoe je moet installeren met Windows 7 kan je hier lezen

Windows 7 is relatief gemakkelijk om te installeren.

Wat je van te voren moet hebben is dat je minstens uw draadloos of lan netwerkkaart driver downloaden en op usb-stick zetten of zo zodat je dat kan installeren in meteen internet hebt.

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

En dan kunnen we zeggen waar je drivers moet afhalen indien het nodig is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zorg dat je eerst een legale Windows 7-versie koopt. Volg dan de tips in bericht 2.

Een gekopieerde Windows 7 dvd werkt misschien wel een tijdje, maar bijvoorbeeld niet meer na een jaar omdat Microsoft ook zijn manieren verscherpt om gekopieerde versies te onderscheppen. Ze doen dit op een geheime manier (bijvoorbeeld bij windows update wordt gecontroleerd of je legale versie hebt). Een toegepast trukje om de activering te omzeilen werkt bijvoorbeeld niet meer volgend jaar en dan zit je daar met een Windows 7 versie die niet meer wil opstarten !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.