Ga naar inhoud

Het USB-apparaat wordt niet herkend


bossers

Aanbevolen berichten

Hallo,

Pas geleden heb ik me pc in elkaar gezet, en dit is gelukt.

Alleen nu krijg ik steeds de melding: Het USB-apparaat wordt niet herkend.

= Het laatste usb-apparaat wat u op deze computer hebt aangesloten, heeft een storing veroorzaakt, windows herkent het apparaat niet meer.

- Aanbeveling: Probeer het apparaat opnieuw te verbinden. Als het nog steeds niet wordt herkend, werkt het mogelijk niet goed.\----------------

Nou ik heb al mijn usb apparaten los gekoppeld en er weer aan gedaan, en deze melding blijft. Wel doen al mijn usb apparaten heb.

Heeft iemand misschien een idee hoe ik dit op zijn minst uit kan zetten, want het is strond irritant dat ik elke keer als ik die melding weg klik,hij weer te voor schijn komt.

---

Het volgende heb ik al gedaan -> Stuurprogramma verwijderd > Gekeken naar driveletters en stuurprogramma van een device (die hij niet herkende) eruit gegooid, maar ook dan blijft de melding komen.

Iemand nog een idee :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee niet van alle usb-apparaten .. alleen de voor mij onbekende. Is het een poging om te wagen, alle stuurprogrammas te verwijderen? Ze komen er toch weer automatisch bij.

Die laatste ben ik nou voor de zekerheid mee bezig (volgens mij al gebeurd, maar beter 2x poging wagen)

2e: Nopee :

Als ik dit gedaan heb laat ik weten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.