Ga naar inhoud

Hoe een Map verwijderen ?


joekeluc

Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem:

Mijn " Panda anti-virus" heeft ,nadat ik nummers van LimeWire had gedownload, 'n virus ontdekt en verwijderd.

Nu zitten er in een map ( map heet "saved" )nog een paar MP3 nummers ( waar virus aan vast hing) en die wil ik uiteraard verwijderen.Doch ik krijg steeds de melding : "De bewerking kan niet worden voltooid omdat bestand in een ander progamma is geopend ".Terwijl deze bestanden NERGENS zijn geopend.

Kan er iemand me helpen om deze map van m'n PC te verwijderen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

graag gedaan ^^

laat het even weten als het wel/niet gelukt is :-)

:top: Yannick je woont blijkbaar in zeeland en ik in België, anders gaf ik een rondje

:beer:

Meer commentaar hoeft niet zeker ?

Tussen haakjes, het is gelukt door op te starten door "veilige modus" en F8 in te drukken.

Mag ik nog vraagje stellen?

Blijkbaar heb ik géén officiele Windows ( PC komt van 'n overleden persoon) : ik krijg nl . vaak dit bericht : Dit exemplaar van Microsoft Office is niet legitiem

Ik kan dit systeem maar 7 dagen meer gebruiken :bawling:

Wat moet ik nu doen ? Ik wil natuurlijk geen gegevens kwijt spelen...

Nogmaals veel dank !

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha dat zegt inderdaad genoeg :beer:

uuhm.. gaat het hier enkel om office.. of geeft windows ook aan dat windows zelf illegaal is?

bestanden kwijtraken gebeurt sowieso niet. je kan ze enkel niet meer openen met die versie van office of bewerken. ergens anders nog wel.

tja.. wat kan je doen..

of je verwijderd deze office en gaat een legale halen in de winkel.

of je installeert een alternatief zoals open office.

Link naar reactie
Delen op andere sites

( sorry van de misschien domme vragen, maar ik ben een leek op gebied van PC... )

dat geeft helemaal niets, daar ben ik voor :D

de illegale versie kan verwijderd worden via de volgende manier

start --> configuratiescherm --> software --> office (en dan op verwijderen)

zo zou deze er af gehaald moeten kunnen worden.

dit is open office

OpenOffice.org - The Free and Open Productivity Suite

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.