Ga naar inhoud

Hoe kan ik TrayApp.msi van mijn scherm krijgen?


Moena

Aanbevolen berichten

Een paar dagen geleden heb ik wat overbodige software verwijderd, en ik vermoed ook iets teveel van HP. Ik heb namenlijk een hp Printer. Sindsdien krijg ik steeds op mijn scherm de vermelding: TrayApp. msi en dat ik het opnieuw moet installeren. En daar wringt het schoentje.Ik heb al een paar zaken geprobeerd:- systeemherstel, maar geen resultaat.

- mijn printer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd: nietes

Op de cd kan ik wel dit bestand TrayApp.msi vinden: maar waar moet ik het installeren? Via r.muisknop kan ik het kopiëren naar Windows XP of naar mijn HP printer : geen resultaat Het woord 'installeren' vind ik hier niet.

Is er iemand die mij kan helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

dus als je die melding krijgt, krijg je dan een keuze of kan je enkel op OK klikken

op het internet kwam ik verschillende oplossingen tegen:

dit is er één van:

- steek de HP cd in je pc, start je pc opnieuw op met de cd erin. Normaal moet de fout hersteld worden na de herstart

Laat even weten of dit u kan helpen. zoniet dan post ik een andere mogelijkheid

Mvg Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm, betreft het een USB printer of werkt deze nog op de paralell port ? Indien het een USB printer is moet u als volgt tewerk gaan.

U trekt de USB kabel uit de pc van de printer, dan verwijderd u de printer door hierop rechts te klikken en verwijderen te nemen (hier staat uw printer, u klikt op start, dan ziet u instellingen en ziet u printers en faxapparaten en hierop dubbel klikt u)

Dan herstart u de pc en steekt vervolgens de HP cd erin en installeert u deze, de cd zal u dan vragen uw printer aan te sluiten en in te schakelen, dit doet u en volgt verder de installatie menu, als alles opnieuw geinstalleerd is zal u best nogmaals de pc herstarten en uw probleem zou van de baan moeten zijn. Hou ons op de hoogte van de afloop.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.