Ga naar inhoud

Hoe laat ik deze Windows XP x64 driver installeren in mijn Windows 7?


domini99

Aanbevolen berichten

Hoi

Ik heb een custom build pc, welke gebruik maakt van een veroudert Asus P5GDC Deluxe moederbord, hier zijn echter geen geluidsdrivers voor Windows 7 voor.

Maar ik heb gelezen dat de Windows XP 64 bit drivers gewoon moeten werken in mijn Windows 7 64 bit installatie, en ik de setup in Xp sp3 Compatibility Modus moet draaien, maar onder eigenschappen kan ik hem alleen in windows vista mode draaien, als ik de setup zo wil starten zegt ie "Windows 2k/XP Only" en de setup start niet. Als ik via device manager (ja, ik heb windows hier ook weer op z'n engels geïnstalleerd ;-)) de audio driver wil updaten zegt ie dat de driver niet gesigneerd is voor windows 7.

Hoe kan ik die installer in Windows XP modus laten draaien, of hoe kan ik die driver installeren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik via device manager de audio driver wil updaten zegt ie dat de driver niet gesigneerd is voor windows 7.
Dit is een melding dat de driver misschien niet zal werken op win 7. Normaal krijg je dan ook de vraag of je de driver toch wil installeren. Driver not digitaly signed for windows 7. Continue anyway? is de tekst van de melding geloof ik. Als je dan hierop bevestigend antwoordt, wat gebeurt er dan?
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.