Ga naar inhoud

hp compaq nx7400


xclusive

Aanbevolen berichten

heey,

ik heb bij mijn laptop (hp compaq nx7400) windows xp opnieuw geïnstalleerd door middel van formatteren nu de installatie is gelukt wil ik natuurlijk weer internet op de computer maar ik krijg dit helaas niet voor elkaar ik heb al verschillende dingen gelezen op het forum over drivers maar als ik deze wil downloaden op mij pc met internet kan ik hem daar alleen gelijk installeren en niet op een usb zetten dus mijn vraag is hoe ik dit moet downloaden en of dit wel de goede manier is?

mvg, sander

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je krijgt wel een venster om het gedownloade bestand uit te voeren maar dat kan je annuleren.

Het gedownloade bestand staat toch op je PC hoor.

Bij iedere browser vindt je terug in welke map de downloads terecht komen, je kan daar ook een andere map kiezen.

Bij Internet explorer is dat instellingen->downloads voor versie 9.

Open de map waar de downloads terecht komen en kopieer dan naar je stick.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het gaat idd nog over de draadloos verbinding ik heb de drivers geïnstalleerd en deze werken ook als ik naar netwerkverbindingen ga dan staat er net als in de handleiding niet verbonden.

ik heb toen de handleiding gevolgd

bij net werk naam heb ik naam van de router in gevuld sitecom000aa8

bij netwerkverificatie heb ik wpa-psk in gevuld hier ben ik alleen niet zeker van bij de router heb ik een wpa2 code gekregen

en bij gegevenscodering aes

en bij de netwerk sleutel heb ik de wpa2 code ingevuld

klopt dit of moet ik hier wat anders in vullen ?

GR sander

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.