Ga naar inhoud

Hyperlinks in e-mail


IE8

Aanbevolen berichten

Ik ben - zeer tegen mijn zin - overgestapt van mijn favoriete XP naar 8.1.

Als e-mailprogramma heb ik terug Outlook geïnstalleerd van mijn destijds aangekochte Office 2003.

Wanneer ik een willekeurige hyperlink in een e-mail aanklik opent de browser wel maar de verbinding wordt niet gemaakt: 'Laden...' tot 'De browser reageert niet meer' verschijnt (in IE11, Chrome, Firefox, ...).

Wanneer ik de link kopieer en in het zoekvenster van de browser plaats staat de domeinnaam in het zwart aangegeven en vanaf de subdirectory alles in het lichtblauw, evengoed 'Laden...' tot 'De browser reageert niet meer' verschijnt.

Omdat ik nog niet zo vertrouwd ben met Windows 8.1, weet ik niet waar of hoe ik deze blokkering kan opheffen.

Ik gebruik hetzelfde anti-virus_ en mailprogramma als bij mijn XP waar dit zeer vervelende probleem zich niet voordeed.

Kan iemand mij helpen om dit op te lossen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie snelle reacties.

Bij het niet compatibel zijn behoud ik toch nog enige reserve: Office 2003 is plots incompatibel geworden op dezelfde datum als de XP ondersteuning gestopt werd ? Dit wijst eerder op de marketingstrategie van Microsoft om de nieuwe producten te verkopen.

Ik gebruik onder meer nog steeds Word 2003 zonder problemen en Outlook 2003 om mails te ontvangen en te versturen.

Dan moeten IE11 en de laatste versies van Chrome en FF ook incompatibel zijn: wanneer ik zo'n hyperlink rechtstreeks in deze browsers invoer, dan gebeurt hetzelfde, de webpagina wordt niet ingeladen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.