Ga naar inhoud

Icoontje luidsprekers ,


godlac

Aanbevolen berichten

Als ik mijn pc opstart komt het icoontje van mijn luidsprekers niet altijd te voorschijn , de luidsprekers werken nochtans goed maar ge kunt het volume niet hoger of lager zetten . Kunt ge me helpen dit probleemje op te lossen .Ik weet niet of dit onderwerp op de goeie plaats staat ? Groetjes godlac (Jonas):hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar START -> CONFIGURATIESCHERM -> GELUIDEN EN AUDIOAPPARATEN -> OPENEN -> tabblad VOLUME. Zet hier een vinkje bij "Pictogram in het systeemvak plaatsen".

Mocht dit er al staan, uitvinken, dan bevestigen met OK en terug aanvinken. Daarna PC opnieuw opstarten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste kape ik heb gevonden wat ge opgegeven hebt in het configuratiescherm alleen moest ik op het pictogram < taakbalk en menu start > drukken , ik heb alles uitgevoerd zoals beschreven en het lijkt erop dat het zal lukken efkens afwachten , nogmaals danks ook de andere tipgevers . Groetjes godlac (Jonas) . :pcguru:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kon een beetje anders zijn, want had hier niet onmiddellijk een Vista-PC bij de hand ... maar de uitdrukking "wie zoekt, die vindt" is dan hier van toepassing geweest :top:

Als alles OK is met je luidspreker-pictogram, mag je hieronder op "markeer als opgelost" tokkelen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.