Ga naar inhoud

Ik kan niet meer in instellingen komen


Rob+65

Aanbevolen berichten

Ik kan niet meer in instellingen komen.

Mijn muziek is uit gezet door microsoft dus geen muziek meer.

Weet niet wat er nog meer mis is.

Maar dat heb ik nog niet gezien.

Wat kan ik daar aan doen om te herstellen.

Naar een vorig punt hetstellen werkt ook niet.

En als ik naar hetstel punt of iets wil gaan duurt het heel lang voor dat hij er komt of soms niet eens doet.

MVG.Rob.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

525a111b37ea3-Speccy.PNG

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is er iets misgelopen met uw geluid driver en dat kan je opnieuw installeren vanaf deze pagina en klik op High Definition Audio Codecs (Software)

Maar ik word er een beetje kriebelig van ik kan window 8.1 ook niet normaal meer uit zetten hij blijft hangen op

Task Host Window moet afgesloten worden.

Kan dus eigenlijk niet af sluiten.

en nu krijg ik ook problemen met windows 7 op te starten.

Maar ik gaat het zeker proberen.

MVG. Rob.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vrees het ergst maar we kunnen toch iets proberen.

Start de pc op (Windows 7 en 8 is hetzelfde) en tokkelt op F8 en kies voor veilig modus zonder netwerk.

Windows 7

Ga naar start en typ in zoekopdracht dit: cmd

Windows 8

Klik op Windows toets en klik op zoeken en dan typ je cmd

CMD moet je met de rechtermuisknop op run as administrator klikken

Typ nu achter > dit: sfc /scannow

sfc spatie /scannow

Nu zal Windows proberen te herstellen.

Als je klaar ben kan je meteen ook AVG verwijderen.

Herstart de pc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet al hoe dat komt die ellende.

Was update van win 8.1 duurde zo lang ben boodschappen gaan doen, toen we terug kwamen was de pc uit en volgens mijn als hij update start hij opnieuw op.

Dus stroom storing gehad kan niet anders. dus van daar de ellende.

Kan in win 8.1 niet in veilige modes starten. heb dubbel boot systeem. zal U wel begrepen hebben.

Vraag waarom moet ik van win 8.1 AVG verwijderen.

Het geluid driver vernieuwen heeft niet geholpen om het geluid terug te krijgen.

Als ik op de luid spreker tik staat er kan geen geluid afspelen windows Audio service niet in geschakeld.

Wilt U deze service in schakelen klik ik ja maar helpt niets.

Ben mijn al aan het zoeken waar mijn dvd is met win 8.0 wegens verbouwing ergens anders gezet weet niet meer waar.

Dus zoeken geblazen.

Mvg Rob.

aangepast door Rob+65
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is verholpen de win 8.1 is helemaal vast gelopen en starte helemaal niet meer op niet direct jullie schuld dat komt door mijn heb iets stoms gedaan sorrie en bedankt voor jullie moeite.

Windows 8.1 is er nu af.

Heb nu een gedeelde hd over van 100 gb daar zou ik dan win 7 een bacup van willen op zetten wat raden jullie aan voor programma of zit die al in windows 7.

Mvg Rob.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.