Ga naar inhoud

Ik kan niet meer naar updates zoeken...


Gast net

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een laptop die draait op Windows Vista Home Premium en heb sinds anderhalve maand problemen met de volgende updates:

KB957200 update voor Windows Vista

KB953155 beveiligingsupdate voor Windows Vista

en

KB959130 update voor Windows Vista

Uit de foutmelding blijkt dat deze updates te maken hebben met Office en dat ik Office via service van uit op automatisch moet zetten. Ik heb alleen geen Office, maar Works, op mijn laptop en Office komt dus in het hele rijtje niet voor. Aangezien ik de updates op automatisch had staan en ik gek werd van iedere dag wachten totdat het hele riedeltje (installeren en ongedaan maken omdat de updates niet juist geconfigureerd kunnen worden) weer voorbij was, heb ik het automatisch zoeken naar updates uit gezet en dat leek even goed te gaan.

Tot vorige week... Ik kan pas weer zoeken naar updates als de bovenstaande updates geinstalleerd zijn :pcguru:

Iemand een oplossing???

Bedankt alvast!

Mvg, Net

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit zijn de manuele downloadlinks van deze updates:

Downloadinformatie: KB957200: Update voor Windows Vista

Dit is een betrouwbaarheidsupdate. Met deze update wordt een aantal problemen met de prestaties en betrouwbaarheid van Windows Vista opgelost. Het toepassen van deze update leidt tot betere prestaties en een snellere reactietijd in verschillende scenario's. Wanneer u deze update hebt geïnstalleerd, moet u de computer mogelijk opnieuw opstarten. Deze update en de bijbehorende licentie zijn onderhevig aan de licentievoorwaarden voor Windows Vista.
https://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=9b5995df-a3b8-4e81-b118-9bb057e19884&displaylang=nl
Er is een beveiligingsprobleem vastgesteld waardoor een niet-geverifieerde externe kwaadwillende gebruiker uw Microsoft Windows-systeem kan beschadigen en beheer over het systeem kan krijgen. Installeer deze update van Microsoft om uw computer hiertegen te beveiligen. Wanneer u deze update hebt geïnstalleerd, moet u de computer mogelijk opnieuw opstarten. Deze update en de bijbehorende licentie zijn onderhevig aan de licentievoorwaarden voor Windows Vista.
Downloadinformatie: KB959130: Update voor Windows Vista

Installeer deze update om een probleem op te lossen met de standaardinstelling voor de webbrowser dat ontstaat bij het klikken op Nu op internet browsen in het Netwerkcentrum. Wanneer u deze update hebt geïnstalleerd, moet u de computer mogelijk opnieuw opstarten. Deze update en de bijbehorende licentie zijn onderhevig aan de licentievoorwaarden voor Windows Vista

Deze hebben volgens hun beschrijving niks te maken met Office. Vreemd dat de foutmelding daarover begint.

U mag gerust even de manuele versies proberen en zien of dit een verschil maakt.

Mocht dit niet lukken, kan je even je register en tijdelijke bestanden opschonen met CC cleaner:

CCleaner - Download

en daarna even opnieuw proberen.

Verschijnt er een specifieke melding wanneer de updates mislukken, u mag deze desgewenst even posten.

Bedankt,

Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst bedankt voor de snelle reactie!

Ik heb naar aanleiding hiervan geprobeerd de updates handmatig te installeren, echter bij het opnieuw opstarten krijg ik weer de melding dat de updates niet geconfigureerd kunnen worden en dat ze ongedaan worden gemaakt.

Ook heb ik de ccleaner geinstalleerd, laten scannen en alles waar ie mee kwam verwijderd. Daarna heb ik opnieuw geprobeerd om de 3 updates te installeren : weer zonder resultaat.

Ik heb nu geen foutcode gekregen maar de code waar het al anderhalve maand om gaat is : 80070643

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Net,

Is het mogelijk dat u Comodo firewall op uw pc geïnstalleerd hebt?

Na enkele opzoekingen blijkt dit een heel mogelijke oorzaak. Mocht u dus Comodo Firewall hebben, word er aangeraden deze eerst te verwijderen, daarna te updaten, en erna opnieuw te installeren.

Mvg Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.