Ga naar inhoud

Installatie lukt niet


rijstkoek

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal :)

Na veel prutsen hebben wij thuis een laptop weer aan de praat gekregen.

Er stond XP op, wat op zich niet zo slecht is. Maar mijn vader wilt er Windows7 op proberen (de 30 dagen trial en als het hem aanstaat ook effectief kopen).

Ik heb de cd om windows7 te installeren, dus hij kon aan de slag.

Na een zeeeeeer lange tijd bij een onderdeel van de installatie vast te steken komt er telkens een error op, namelijk dat windows de install files niet kan vinden. Na een beetje opzoekingswerk ben ik erachter gekomen dat dit waarschijnlijk komt doordat de CD slecht geburnt was, maar aangezien deze gekocht is betwijfel ik dit. Een andere reden is dat deze cd zou beschadigd zijn.

Dus heb ik deze zelf proberen te gebruiken op mijn computer, en bij mij draait hij goed, hij krijgt deze fout niet. Nog enkele keren geprobeerd op de laptop van mijn vader, altijd dezelfde fout. Geprobeerd te booten via USB, altijd de fout dat hij de install files niet kan vinden.

Is het mogelijk windows7 op een andere manier op zijn systeem te krijgen?

Is het bijvoorbeeld misschien mogelijk zijn HDD aan mijn computer aan te sluiten en alles wat op mijn HDD staat naar die van hem te kopiëren? (inclusief OS dus)

Alvast bedankt,

~Rijstkoek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.