Ga naar inhoud

Installatie windows 7 lukt niet meer windows vraag continue om plaktoetsen inschakele


Magic

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik heb echt een probleem met mijn windows 7. Nadat de pc een paar uur aanstaat vraagt windows of ik plaktoetsen wil inschakelen. Ondanks dat ik nee zeg, en alle instellingen uitvink bij het toegangelijkheids centrum, blijft windows filtertoetsen en plaktoetsen inschakelen. Het gevolg is dat ik alleen nog maar in capslock kan toetsen en mijn muis niet meer goed werkt.

Mijn computer zegt dat hij geen virussen heeft e.d.

Ik heb de volgende scanners al toegepast.

-adwclear

- mailbytes

-combofix

Vervolgens was ik het zo zat dat ik maar een nieuwe versie van windows erop heb gezet.

Ook dit heeft geen baat gehad want wederom verschijnt weer het filtertoetsprobleem.

Wat kan ik nog meer doen en wie kan mij helpen?

alvast bedankt

Magic

Link naar reactie
Delen op andere sites

jammer dat het een laptop is, want toch moet het euvel in de hardware worden gezocht omdat het zich na herinstall van windows nog steeds voordoet.

het kan ook kwestie van vuil zijn in het toetsenbord, of is er een zoetige drank overheen gegaan..?

ik vrees dat hulp op afstand hier niet baat, maar dat fysiek onderzoek nodig is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.