Ga naar inhoud

intel i5 core bijwerken in win 8.1 werkt niet


lucderoeck

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb pas een samsung notebook gekocht met windows 8 erop. via sw update heb ik alles ge-updated, maar na een upgrade naar win 8.1 geeft de sw updater aan dat ik het stuurprogramma van mijn intel core i5-3210m moet bijwerken. Het programma download de gegevens wel, installeert deze tot aan een bepaald punt en geeft dan een foutcode zodat de installatie stopt. via apparaatbeheer zie ik dat ik 2 beeldschermadapters heb: de intel core en amd radion. de amd radion heb ik zonder problemen kunnen bijwerken via apparaatbeheer. de intel core i5 staat nu ook weer ingeschakeld en het gevaren driehoekje is verdwenen. Toch blijft sw update aangeven dat ik het stuurprogramma moet bijwerken. Moet ik het maar zo laten of kan ik naar de winkel voor een technieker aan te spreken? via de intel website is niets te vinden over een i5-321Om.

Ik heb de laptop 2 dagen geleden nieuw in de winkel gekocht, maar het lijkt wel of de stuurprogramma's verouderd zijn. Als er nergens een i5-3210m te vinden is op sites zegt dat genoeg. Op de samsung website staat mijn serienummer van de notebook zelfs niet meer in de lijst!

gratis driver booster gedownload en uitgetest maar die geeft alle drivers als ok aan.

Dus laat ik alles zo of moet ik naar de winkel?

P.S.: als ik gewoon surf is er niks aan de hand, maar als ik een filmpje afspeel geeft het beeldscherm strepen en flitsen (soms)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er nergens een i5-3210m te vinden is op sites zegt dat genoeg. Op de samsung website staat mijn serienummer van de notebook zelfs niet meer in de lijst!

Je moet op de site van samsung het model en modelnummer van de laptop ingeven en niet het type processor.

Weet je het zelf niet te vinden geef dan model en modelnummer van je laptop door.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.