Ga naar inhoud

Internet Explorer verwijderen


nurske

Aanbevolen berichten

ik heb onlangs firefox geïnstalleerd maar telkens ik iets aanklik via mail opent dit zich nog in IE daarom had ik dit graag verwijdert maar dat gaat niet ik krijg telkens dat dit bestand in gebruik is ook al staat er niets open. hoe kan ik dit toch van mijne PC krijgen????:pcguru:

Link naar reactie
Delen op andere sites

internet explorer valt niet van je computer weg te desinstalleren zonder je besturingssysteem te slopen.

In firefox gewoon naar extra - opties gaan en daar onderaan aanvinken "altijd bij starten controleren of ff de standaard browser is". Dan zou in principe alles met FF moeten openen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb via revo-uninstaller IE eraf gekregen maar wat een ramp zeg kon niets meer openen op het internet , dus dan maar systeemherstel zodat IE er terug opzit alles werkt behalve de links via mail. ik werk met incredimail maar als er een link in een mail staat om een website te openen doet die niets meer wat moet ik nog veranderen????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer voor die hyperlinks eens het volgende : als eerste een eenvoudige oplossing, die helaas niet in alle gevallen werkt. Start Internet Explorer, ga naar Extra / Internet-opties / Programma's en klik de knop "Webinstellingen herstellen" aan. Dit biedt meestal soelaas als het probleem werd veroorzaakt doordat u naast Internet Explorer ook nog een andere browser hebt uitgeprobeerd.

Heeft dit niet geholpen dan kunt u op ditzelfde instelscherm ook het aankruisvakje "Controleren of Internet Explorer de standaardbrowser is" aankruisen. Als u hierna Internet Explorer herstart, moet u de vraag of u van IE uw standaard browser wilt maken, bevestigend beantwoorden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

normaal is het ook niet de bedoeling dat daat niet verwijdert word...

veel dingen werken dan zelfs niet meer!!

voor dit soort onzin heeft microsoft dna ook een boete van bijna een miljard euro ontvangen (2 keer)

in windows 7 (opvolger van vista) zou dit verandert moeten zijn.

in vist aen alles daar onder dan is het niet aan te raden om het te verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

aha.

om met firefox verder te gaan dan...

normaal kunt u deze als standaar browser laten openen

ga als volgt te werk.

druk op extra --> opties --> tabblad algemeen

dan ziet u aan de onderkant het volgende:

altijd tijdens het starten controleren of firefox de standaard browser is.

vink dit aan.

als dit is aangevinkt druk dan op nu controleren

als de vraag dan komt of u firefox als standaard browser wilt gebruiken, druk dan op ok.

dit gaat bij enkele applicaties niet werken (zoals msn) deze gaan nog steeds met internet explorer openen.

u kunt echter wel in firefox de link zelf in typen (dus voor bijvoorbeeld hotmail --? Sign In )

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.