Ga naar inhoud

Internetgeschiedenis


azerty

Aanbevolen berichten

Ik heb toch wel een zeer groot probleem en ik hoop dat iemand mij kan helpen... :(

Ik heb de laptop van mijn broer gebruikt (terwijl ik dat eigenlijk helemaal niet van hem mag) toen hij niet thuis was. De laptop was nog in slaapstand toen ik hem openklapte, dus het wachtwoord om hem aan te melden moest ik niet ingeven omdat ik al onmiddelijk op het bureablad was.

Het enige wat ik op zijn laptop gedaan had was op msn en een paar youtube filmpjes bekeken. Maar toen op een gegeven moment hoorde ik hem thuiskomen... Ik was natuurlijk helemaal in paniek (ik was op dat moment nog online op msn en youtube stond ook open) dus ik had gewoon de powerknop even ingehouden waardoor de laptop dus uitviel.

Sindsdien heeft hij zijn laptop gelukkig nog niet aangezet. (Nu op dit moment ben ik op zijn laptop, op het administrator account)

Mijn vraag is nu:

Is er een manier om de internetgeschiedenis op het account van mijn broer te verwijderen, zodat hij niet weet dat ik op zijn laptop geweest ben? Ik weet zijn wachtwoord niet dus ik kan me niet aanmelden. Ik kan wel op het administrator account en het gast account, en ik kan ook een nieuw account aanmaken als dat nodig zou zijn.

Een programmatje dat bijvoorbeeld alle internetgeschiedenis op de computer zou verwijderen zou ook al goed zijn, maar een programma als 'CCleaner' verwijderd enkel de internetgeschiedenis van het account waar je op dat moment op aangemeld bent.

Ik zou het fijn vinden moest iemand me kunnen helpen... :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.