Ga naar inhoud

itunes downloaden = dvd/cd speler werkt niet meer


redbul

Aanbevolen berichten

Hallo,<BR><BR>Ik kon dvd/cd afspelen zonder problemen op mijn laptop,tot wanneer ik itunes gedownload heb (voor mijn ipod)dan kon ik dit niet meer .Zelfs als ik naar "deze computer" ga dan waar mijn "C" en "D" opstaat vind ik niets meer terug van mijn dvd/cd speler.En normaal gezien als ik er een cd inplaats dan start hij normaal gezien op met media player of vlc.<BR>Als ik itunes van mijn pc gooi dan lukt alles terug.<BR>Installeer ik het terug dan kan ik geen cd meer afspelen.<BR>Kan er mij iemand een oplossing bezorgen.Het is misschien maar een instelling maar die heb ik nog niet gevonden.<BR>Ofwel doe ik iets verkeerd!<BR><BR>alvast bedankt <BR><BR>mvg yves

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb gedaan zoals je gezegd hebt en inderdaad mijn dvd station heb ik terug maar itunes ben ik ook kwijt.Bestaat er geen methode dat ik mijn dvd station heb en ook nog itunes want die laatste heb ik nodig voor mijn ipod.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat werkt er niet meer na de installatie van itunes?

Het automatisch afspelen van je cd's of is gans je cd-rom station verdwenen, dus je stationsletter is niet zichtbaar in je "verkenner" of "deze computer".

Of herkent je cd-speler geen cd meer maar is je stationsletter van je cd-speler toch nog aanwezig in ""deze computer"?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Als itunes geinstalleerd is dan kan ik geen cd's automatisch afspelen en mijn stationletter is niet meer tevinden bij "deze computer"

En als ik itunes verwijder van op mijn pc dan lukt het wel om cd's af te spelen en staat mijn stationletter bij "deze computer"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.