Ga naar inhoud

Itunes werkt niet meer na update


Dbrown

Aanbevolen berichten

Ik heb zopas Itunes upgedate naar de nieuwste versie, nadat ik mijn pc opnieuw opstartte en op Itunes klikte kwam er even een zandloper maar voor de rest gebeurt er niets. Ik draai Windows Vista x64

Ik heb dit al proberen te doen: iTunes voor Windows: opent niet na een upgrade in Windows Vista of Windows 7 maar dit verandert niets aan het probleem...

Nog ideetjes? (ik dacht aan de optie 'itunes herstellen', maar ben ik dan niet mijn volledige muziekbibliotheek/afspeellijsten kwijt?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens of het terugplaatsen van een herstelpunt (klik er op) van voor de iTunes-update een gunstig effect heeft.

Juist geprobeerd, nu ik Itunes wil opstarten zegt die dat dat niet gaat omdat ik die twee bestanden heb verwijderd (er wordt ook gezegd dat ik itunes opnieuw moet installeren). Wanneer ik de bestanden via mijn prullenbak terugzet geeft hij nog steeds dezelfde foutmelding.

Dus best itunes opnieuw installeren? Maar heb ik dan niet mijn muziekbibliotheek/afspeellijsten kwijt? (ze staan wel nog op mijn ipod)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.