Ga naar inhoud

Kan DVD map niet verwijderen


Stalina

Aanbevolen berichten

Windows XP

Hoi,

Ik heb een DVD bestand op mijn PC staan. Als ik er met de muis overheen ga, geeft het aan dat er 0 bytes in de map zitten.

Als ik de map wil verwijderen, krijg ik steeds de melding:

"Kan VIDEO-TS niet verwijderen. De toegang is geweigerd

Controleer of de schijf vol of tegen schrijven is beveiligd of dat het bestand momenteel in gebruik is"

Het volgende heb ik reeds gedaan:

1 - PC opnieuw opgestart.

2 - PC opnieuw opgestart in veilige modus en aangemeld als administrator.

3 - Gekeken in de eigenschappen van de map en heb "ALLEEN LEZEN" uigevinkt en geprobeerd te verwijderen.

4 - In taakbeheer gekeken, maar zag geen bijzondere programma's die het eventueel in gebruik kunnen hebben en wat prgramma's afgesloten.

5 - VIDEO-TS EN VTS bestanden afzondelijk proberen te verwijderen. Kon de bestanden wel selecteren, maar als ik op de DEL toets drukte, gebeurde er niets. Als ik met de rechter muisknop op een bestand klikte, kon het alleen openen met, spelen of kopiëren naar. Als ik het probeerde te spelen, gebeurde er ook niets.

Bij poging 1, 2 en 3 kreeg ik steeds bovenstaande melding.

Wel kon ik de map verplaatsen, alleen niet naar de prullenbak, want dan kreeg ik ook bovenstaande melding.

Kan iemand mijn helpen?

Alvast heel erg bedankt.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel voor je snelle reactie.

Het is gelukt. Toen ik de software ervoor gebruikte, kon het ook niet verweiderd worden. Maar nadat ik de sotware had afgesloten en de map weer probeerde te verwijderen, lukte het wel. Ik denk daarom dat de software wel geholpen heeft.

Heel erg bedankt Clarkie.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.