Ga naar inhoud

kan geen koppeling openen


Koosbe

Aanbevolen berichten

Als ik in windows live mail een bericht krijg met een koppeling en ik wil die openen krijg ik een pop up venster met de tekst:

ER ZIJN GEEN APPS GEÎNSTALEERD OM DIT TYPE KOPPELING TE OPENEN(HTTP)

EEN APP IN WINDOWS STORE ZOEKEN,

De zelfde boodschap krijg ik als ik van standaard browser wil veranderen.

Wie weet raad??

Koos

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet niet omwat voor een koppeling het gaat, want het gebeurd als ik een artikel uit een krant wil openen, als er een mail komt met een adres naar een site enz, kennelijk alles wat een htttp adres heeft.

Koos (hieronder een voorbeeld van iets waarop ik de reactie krijg)

Is deze e-mail niet correct weergegeven? Bekijk het in uw browser .

Reactie op bericht 'Windows 8 kan geen koppeling openen'

Beste Koosbe,

stegisoft heeft zojuist gereageerd op een discussie getiteld - Windows 8 kan geen koppeling openen , waarop je bent geabonneerd in het forum Windows van het PC Helpforum.

Deze discussie is te vinden op:

Windows 8 kan geen koppeling openen

Om de reactie te bekijken, klikt u op bovenstaande link.

Het kan zijn dat er meer reacties zijn, maar u ontvangt daar geen melding meer van totdat u het forum weer bezoekt.

Hebben we u kunnen helpen? Help PC Helpforum !

Indien uw probleem is opgelost, vragen we u vriendelijk om uw vraag als opgelost te markeren. Meer info

Mocht u ons willen steunen bij ons "vrijwilligerswerk" op PC Helpforum, dan kan u steeds een donatie overwegen. Alles hierover kan u vinden op deze pagina. Dit is uiteraard geen verplichting, maar een manier om uw dank voor het geleverde werk te tonen.

Met vriendelijke groeten

PC Helpforum vzw

PC Helpforum - Gratis hulp bij computer problemen

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Gelieve niet te reageren op deze E-mail. Dit is een automatisch verzonden E-mail. Antwoorden verzonden op deze E-mail worden niet gelezen.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Opzeggen:

Klik hier om uw abonnement op deze discussie op te zeggen

Klik hier om uw abonnement op ALLE discussies op te zeggen

E-mail ons - Privacyverklaring - Forumregels

U ontvangt deze mail omdat u lid bent van PC Helpforum - Gratis hulp bij computer problemen

Wachtwoord vergeten? Klik op deze link om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.

Account verwijderen? Klik op deze link om ons te contacteren.

Adverteren op PC Helpforum? Meer info

Copyright © 2006-2013 PC Helpforum - Gratis hulp bij computer problemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb het standaard programma aangepast aan explorer en google grome maar krijg bij beide nog steeds de mededeling als ik heb omschreven. Ik heb de laptop gescaned met AVG versie 2014.0.4259, met iobit malware fighter en krijg bij beide ok laptop is goed en ook de systeembeveiligingscenter geeft groen licht, dus vermoedelijk geen virus maar wat dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb dus niet geprobeerd om twee browsers standaard te maken maar alleen IE. Heb ook op opnieuw instellen gebruikt.

Als ik nu IE open krijg ik eerst de startpagina en daarna de mededeling dat IE niet de standaard browser is en om goed te functioneren met windows 8 zou ik dat moeten doen.

Als ik dan op de balk druk waarop staat maak IE uw standaardbrowser krijg ik weer de popup met kan geen App vinden etc. Ook in windows live blijft alles zoals eerder beschreven.

Heb ondertussen ook al safari en maxton verwijderd.Heb dus alleen IE en google Chrome nog op de laptop staan.Dank je wel voor het meedenken.

Koos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik in windows live mail een bericht krijg met een koppeling en ik wil die openen krijg ik een pop up venster met de tekst:

ER ZIJN GEEN APPS GEÎNSTALEERD OM DIT TYPE KOPPELING TE OPENEN(HTTP)

EEN APP IN WINDOWS STORE ZOEKEN,

ik weet niet omwat voor een koppeling het gaat, want het gebeurd als ik een artikel uit een krant wil openen, als er een mail komt met een adres naar een site enz, kennelijk alles wat een htttp adres heeft.

Is deze e-mail niet correct weergegeven? Bekijk het in uw browser .

Maak van bovenstaande eens een printscreen en plaats die afbeeldingen in je volgende bericht.

Hoe je een printscreen kan maken in Windows 8 lees je hier (klik erop), hoe je die in een volgend bericht kan plaatsen hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.