Ga naar inhoud

Kan geen pdf document openen


h.dereus

Aanbevolen berichten

Hallo,

Als ik in mijn documenten rechts op een pdf document klik, verschijnt de functie "openen met" niet. Als ik op "openen" klik verschijnt het bericht "kan het bestand niet openen" omdat niet bekend is met welk programma ik het bestand wil openen en wordt ik naar Internet gestuurd. De ikoontjes van de pdf bestanden in "mijn documenten" zijn ook blanco (het rode Adobe-pdf logo ontbreekt).

Als ik het programma Adobe Reader open en naar het desbetreffende bestand ga kan ik het pdf document wel openen door hier op te dubbelklikken.

Weet iemand hoe ik in Windows de functie "openen met" weer terugkrijg ?

Henk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Als ik in mijn documenten rechts op een pdf document klik, verschijnt de functie "openen met" niet. Als ik op "openen" klik verschijnt het bericht "kan het bestand niet openen" omdat niet bekend is met welk programma ik het bestand wil openen en wordt ik naar Internet gestuurd. De ikoontjes van de pdf bestanden in "mijn documenten" zijn ook blanco (het rode Adobe-pdf logo ontbreekt).

Als ik het programma Adobe Reader open en naar het desbetreffende bestand ga kan ik het pdf document wel openen door hier op te dubbelklikken.

Weet iemand hoe ik in Windows de functie "openen met" weer terugkrijg ?

Henk

Dank je wel. Ga ik doen. Dacht dat het een Windowsprobleem was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.