Ga naar inhoud

kan gn toegang krijgen tot windows installer service


elza

Aanbevolen berichten

Al geruime tijd worden de automatische updates of andere programma's niet geinstalleerd.

De volgende mededeling komt: kan geen toegang krijgen tot windows installer service. De oorzaak kan zijn dat windows in veiligheidsmodus hebt gestart of dat windows installer niet juist in geinstalleerd. Neem contact op met ondersteuningspersoneel voor assistentie.

Ik ben totaal leek in deze materie maar denk wel dat de computer niet in de veiligheidsmodus staat.

Bij het opstarten krijg ik ook de boodschap:

c:\progra~1\mywebs\bar\1.bin\mwsbar.dll Kan opgegeven module niet vinden

Tot nu had ik er niet zo een probleem mee maar wij hebben een nieuwe camera gekocht waar ook mee gefilmd kan worden.Het programma quicktime kan niet geinstalleerd worden

Omdat ik binnen enkele weken mag bevallen zou ik het graag in orde hebben.

Heeft er iemand een idee?

alvast bedankt

Elza

Link naar reactie
Delen op andere sites

En doe zeker ook dit eens :

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst. Klik op "Do a systemscan and save a logfile". en hang dit logje aan je volgende bericht.

NB. Ben je een gebruiker van Windows Vista dan moet je eerst rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben al met jullie tips aan de slag gegaan. Methode 1 uit de eerste reactie heb ik al uitgevoerd.

Heb gebrobeerd de reeds opgenomen filmpjes af te spelen maar deze boodschap komt er "quick time is missing software to perform this operation; Unfortunatly it is not availbale on the quick time server."

Daarna "hijackthis" ding gedaan en de gegevens opgeslagen van de kladblok. Dit zou normaal in bijlage moeten zitten. Voor mij is het Chinees.

De tekst ivm MYWEBS enze is er na het opstarten blijven opstaan

hijackthis kladblok.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Start Hijackthis op. Ben je gebruiker van Vista kies dan voor “Run as administrator" of "Uitvoeren als administrator". Selecteer “Do a system scan only”. Selecteer alleen de items die hieronder zijn genoemd:

O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file)

O4 - HKLM\..\Run: [My Web Search Bar] rundll32 C:\PROGRA~1\MYWEBS~1\bar\1.bin\MWSBAR.DLL,S

O4 - HKLM\..\Run: [MyWebSearch Email Plugin] C:\PROGRA~1\MYWEBS~1\bar\1.bin\mwsoemon.exe

O4 - HKCU\..\Run: [MyWebSearch Email Plugin] C:\PROGRA~1\MYWEBS~1\bar\1.bin\mwsoemon.exe

O9 - Extra button: (no name) - {2D663D1A-8670-49D9-A1A5-4C56B4E14E84} - (no file)

Klik op 'Fix checked' om de items te verwijderen.

Download MBAM (Malwarebytes' Anti-Malware).

Dubbelklik op mbam-setup.exe om het programma te installeren.

Zorg ervoor dat er een vinkje geplaatst is voor Update Malwarebytes' Anti-Malware en Start Malwarebytes' Anti-Malware, Klik daarna op "Voltooien".

Indien een update gevonden werd, zal die gedownload en geïnstalleerd worden.

Wanneer het programma volledig up to date is, selecteer dan in het tabblad Scanner : "Snelle Scan", daarna klik op Scan.

Het scannen kan een tijdje duren, dus wees geduldig.

Wanneer de scan voltooid is, klik op OK, daarna "Bekijk Resultaten" om de resultaten te zien.

Zorg ervoor dat daar alles aangevinkt is, daarna klik op: Verwijder geselecteerde.

Na het verwijderen zal een log openen en zal er gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten. (Zie verder).

Indien er de rootkit (TDSS) aanwezig is, zal MBAM vragen te herstarten. Doe dit dan ook.

MBAM zal na de herstart opnieuw scannen en de rootkit verwijderen.

Het log wordt automatisch bewaard door MBAM en kan je terugvinden door op de "Logs" tab te klikken in het programma.

Indien MBAM moeilijkheden heeft met het verwijderen van bepaalde bestanden zal het enkele meldingen geven waar je OK moet klikken. Daarna zal het vragen om de computeropnieuw op te starten... dus sta toe dat MBAM de computer opnieuw opstart.

Plak de inhoud van het logje in je volgende bericht, samen met een nieuw HijackThis log.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.