Ga naar inhoud

kan gn toegang krijgen tot windows installer service


elza

Aanbevolen berichten

Al geruime tijd worden de automatische updates of andere programma's niet geinstalleerd.

De volgende mededeling komt: kan geen toegang krijgen tot windows installer service. De oorzaak kan zijn dat windows in veiligheidsmodus hebt gestart of dat windows installer niet juist in geinstalleerd. Neem contact op met ondersteuningspersoneel voor assistentie.

Ik ben totaal leek in deze materie maar denk wel dat de computer niet in de veiligheidsmodus staat.

Bij het opstarten krijg ik ook de boodschap:

c:\progra~1\mywebs\bar\1.bin\mwsbar.dll Kan opgegeven module niet vinden

Tot nu had ik er niet zo een probleem mee maar wij hebben een nieuwe camera gekocht waar ook mee gefilmd kan worden.Het programma quicktime kan niet geinstalleerd worden

Omdat ik binnen enkele weken mag bevallen zou ik het graag in orde hebben.

Heeft er iemand een idee?

alvast bedankt

Elza

Link naar reactie
Delen op andere sites

En doe zeker ook dit eens :

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst. Klik op "Do a systemscan and save a logfile". en hang dit logje aan je volgende bericht.

NB. Ben je een gebruiker van Windows Vista dan moet je eerst rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben al met jullie tips aan de slag gegaan. Methode 1 uit de eerste reactie heb ik al uitgevoerd.

Heb gebrobeerd de reeds opgenomen filmpjes af te spelen maar deze boodschap komt er "quick time is missing software to perform this operation; Unfortunatly it is not availbale on the quick time server."

Daarna "hijackthis" ding gedaan en de gegevens opgeslagen van de kladblok. Dit zou normaal in bijlage moeten zitten. Voor mij is het Chinees.

De tekst ivm MYWEBS enze is er na het opstarten blijven opstaan

hijackthis kladblok.txt