Ga naar inhoud

Kan systeem niet meer opstarten/herstellen


Stijnrotthier

Aanbevolen berichten

Gisteren kreeg ik een bluescreen en nu lukt het niet meer om mijn laptop op te starten.. Opstartherstel lukt niet en systeemherstel ook niet. Ook al geheugencontrole geprobeerd. Niets blijkt te lukken..vysy4avy.jpgne2e5ydu.jpgesybe5en.jpg

De laptop bestaat uit 2 hard drives, een SSD en een SATA. Het systeemprogramma staat op de SSD. Dus bij deze kan ik geen cd'tje insteken van het systeemprogramma.

Ik hoop dat er een oplossing is ..

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Je zou eens moeten kijken naar je BIOS. De toets die je moet indrukken staat vermeld op je scherm bij het opstarten. Dit doe je dus in de eerste seconden na het aanzettten( de toets kan verschillen bij verschillende PC's, meestal 1 van de Fx toetsen). Kijk daar even of de Boot schijf juist staat.

Zo een cd'tje kan je makkelijk maken, online vind je wel een Boot-CD. Dus even schrijven branden op een andere computer en dan kan je dit wel doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.