Ga naar inhoud

Kopiëren naar bureaublad


Gast RWSpoelstra

Aanbevolen berichten

'Kopiëren naar' werkt niet

Als je in Windows XP rechtsklikt op een bestand, verschijnt een venster met diverse keuzemogelijkheden. Vooral handig is de optie 'Kopiëren naar'. Ik weet dat ik in dit menu vroeger de keuze had tussen 'Bureaublad', 'E-mailontvanger', 'Mijn documenten'etc. Nu zie ik alleen '3,5-inch diskettestation' en 'Dvd-station' staan. Hoe krijg ik alle andere opties terug?

Uw probleem is vrij eenvoudig op te lossen, en we laten u gelijk zien hoe u nog een paar leuke extra snelkoppelingen toevoegt aan het 'Kopiëren naar'-menu. U mist namelijk snelkoppelingen in de map SendTo. Om de map te openen, gaat u naar Start/Uitvoeren en typt u Shelldubbelpuntsendto (dubbelpunt= : ,maar ik kreeg een smiley toen ik het typte)gevolgd door Enter. Om een snelkoppeling naar een harde schijf, dvd-speler of bureaublad te maken, klikt u met de rechtermuisknop in de map. Kies voor Nieuw/Snelkoppeling, selecteer de locatie en klik op OK.

(bron : computer totaal)

Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

neen dit was niet de bedoeling :)

Jij liet weten :

Rechtsklikken en kopiëren naar bureaublad is verdwenen in WindowsXP

Ik vraag :

Op wat of waar klik je met de rechtermuisknop om die optie te krijgen?

Zit je op een internetpagina? Zit je op een map? of ....

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo robke

de optie "bureaublad kopiëren is verdwenen ..." heb ik verkregen als ik

jouw bericht op het scherm zag en met de rechtermuisknop klikte,

maar dat was fout .

k heb dat ingezien en heb dan gewoon een afbeelding naar mijn bureaublad gekopieerd en dat gaat.

ik begrijp wel niet wat dit te maken kan hebben met error 203 ,maar dit

is de stand van zaken:

-ik heb error 203...

-Adobe Flash Player is gekopieerd

-ik kan iets kopieren naar het bureaublad

Alleszins al bedankt voor uw geduld

Wat nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.