Ga naar inhoud

Kopieren van schijf C naar schijf D


JAMH01

Aanbevolen berichten

Geachte Mevrouw/Mijnheer,

Mijn C schijf zit bijna vol, ik wil dus diverse programma,s overzetten naar Schijf D !

Kunt u me vertellen hoe ik dat kan doen ?

Wij wachten uw reactie af.

Met vr. groet

J.A.M. van der Horst

e-mail: ----

Joop, 'k haalde hier even je mailadres weg, want naar zo'n dingen wordt op het net ijverig gezocht om je dan later te overdonderen met spam - en da's niet je bedoeling denk ik ...

Passer, moderator

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

@moderator: svp mailadres weghalen!

@jamho1: programma's die je installeert zorgen voor allerlei verwijzingen in het register. verplaatsen leidt niet tot aanpassing in het register, dus het geheel wordt onbruikbaar.

wat wel kan: programma's deïnstalleren en op een andere partitie opnieuw installeren. dan weet windows weer precies hoe het allemaal moet werken.

ik verwacht meer succes van het verplaatsen van je gebruikersmappen naar een andere partitie. in die mappen staat doorgaans meer dan in je programfiles.

hoe verplaatsen: prima beschreven door menno schoone https://www.schoonepc.nl/instal/persoonlijke_mappen_en_bestanden_verplaatsen.html dus dat doen we hier niet opnieuw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.