Ga naar inhoud

Koppeling 'Recentplaces' is weg


DBD

Aanbevolen berichten

Besten,

Sinds kort heb ik een probleempje. De handige link in Windows Explorer 'recent places' werkt niet meer. Ik heb een 64b windows 7, en ik begrijp hier weinig van. Ik gebruikte die 'recent places' altijd veel. Het zijn dus (even voor de duidelijkheid) de mapjes die in de explorer linksbovenaan onder het kopje 'favorieten' staan.

Als ik die nu probeer te openen, zegt Windows:

C:\User\bladiebla\Links\Desktop.lnk (en voor 'Desktop' kun je dan ook 'Downloads' of welke map die daarbij staat dan ook invullen).

Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld. Installeer een programma of, als dit al is geïnstalleerd, maak een koppeling in het onderdeel Standaardprogramma's van het Configuratiescherm.

Nou, nadat ik net geprobeerd heb alle *.lnk bestanden te koppelen aan Windows Explorer (nooit doen, doodeng, ineens wilde Windows zelfs google chrome met de verkenner gaan open; dat kan niet. Gelukkig van de Microsoft Site de defaults hiervoor weer kunnen downloaden i/d vorm van een *.reg) weet ik het niet meer.

Wat te doen? Hoe dit op te lossen?

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je dat probleem nog maar recent hebt dan stel ik voor om eens een herstelpunt via Systeemherstel terug te zetten dit naar een datum van voor dat het probleem zich voordeed.:top:

Hmm ja aardig idee.. Helaas zijn wel de enige twee data vandaag en de dertiende september -.-

Ik vrees dat de 13e niet lang genoeg geleden is, maar ga 't ff proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.