Ga naar inhoud

Krijg Windows Vista niet meer geinstaleerd


Aanbevolen berichten

Mijn computer is gecrashd. Scherm werd blauw met witte letters dat heel snel weer verdween. De schrijf is opnieuw geformateerd dus geheel leeg. Nu heb ik wel de orginele instalatie Cd maar na dat Windows opnieuw is geinstalleerd en hij gaat kijken naar de prestaties van de computer loopt hij weer vast.Ik kan dan niets meer doen en moet de computer handmatig uitzetten. Als ik dan weer opstart vraagt hij via CD of Harddisk.

Daar moet ik weer tussen kiezen heb beide opties al geprobeerd maar beide zonder resultaat.

Dan kan ik kiezen tussen systeemherstel maar er worden geen punten gevonden.

Wat kan ik doen???? Iemand een idee waar de oorzaak ligt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal het niet weten....wat er is gebeurd.

Gewoon CD erin gedaan en opnieuw installeren gekozen... kan verder ook nergens wat zien... Op een gegeven moment kan ik weer kiezen voor gebruikersnaam wachtwoord ect komt te staan installatie voltooid ( Ja) Dan begint er een nieuw scherm computer wordt gecontroleerd op prestaties en daar loopt hij dan weer vast na 1 minuut ongeveer balk (groen) loopt niet meer verder. Het enigste wat ik nog kan doen is dus uitzetten. Daarna kan ik dan alleen maar weer opnieuw kiezen voor opstarten van CD of Harddisk.. doe ik het via de harddisk dan krijg ik weer de chrah met blauwe scherm via CD moet ik weer beginnen met Installatie want herstel van deze computer is niet mogelijk wordt er aan gegeven..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.