Ga naar inhoud

lange opstarttijd na windows updates


reddevel

Aanbevolen berichten

ik heb afgelopen week dinsdag of woensdag verschillende updates binnen gehaald voor mijn Vista Home Premium 64 bit systeem, maar sinds die updates is de opstarttijd aanzienlijk veranderd. Met name het gaat goed met het opstartscherm (lopend balkje), daarna kom ik in het welkoms scherm en geef ik mijn wachtwoord in dan duurt het een tijdje voor alleer hij door springt en als hij dat éénmaal doet dan nog naar een zwart scherm waar ik enkel mijn pijltje van de muis zie. Ook hier blijft ie weer een tijdje hangen om dan langzaam alles het scherm te voorschijn te laten komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad zal je dezelfde update krijgen.

Ga naar configuratiescherm / windows update en kies voor de tweede mogelijkheid zodat windows u vraagt of het mag installeren.

Je klik dan bij volgende update op aangepast en ik denk dat er een videokaart driver geupdate wordt en dat kan je uitvinken.

Dus zet herstelpunt best terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.