Discussie gesloten
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten: 1 t/m 10 van 22

laptop blijft laden/hangen

Dit is een discussie over laptop blijft laden/hangen in het forum Archief Windows , en maakt deel van de Windows categorie; Hallo, mijn laptop is zo ongelofelijk traag. Hij blijft steeds laden/hangen. Opstarten gaat op zich nog wel normaal, maar daarna ...

Lid

Standaard laptop blijft laden/hangen

Hallo,

mijn laptop is zo ongelofelijk traag. Hij blijft steeds laden/hangen. Opstarten gaat op zich nog wel normaal, maar daarna wordt het minder. Als ik een spelletje speel (van cd af) dan blijft het spel af en toe hangen. Als ik online ga blijft het beeld/geluid steeds hangen, zowel bij online spelletje als gewoon surfen, skypen en/of muziek luisteren.

volgende programma's heb ik laten scannen/opruimen, maar er zijn geen virussen o.i.d aangetroffen, en de laptop wordt er niks niet sneller van.

AVG
    CCleaner
    MBA
    schijfopruiming
    defragmentatie

b.v.d

groetjes, Leandra

Super Moderator Jion's schermafbeelding

Standaard

Dag Leandra,

Download en installeer Speccy.
    Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.
    Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".
    In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.
    Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.
    Vraag opgelost ? Druk dan op de knop "Markeer als OPGELOST".
    Mocht u ons willen steunen bij ons "vrijwilligerswerk" op PC Helpforum, dan kan u steeds een donatie overwegen. Alles hierover kan u vinden op deze pagina.

Lid

Super Moderator Jion's schermafbeelding

Standaard

Je temperaturen zijn wat aan de hoge kant.

Te hoge temperaturen van een PC / laptop worden meestal veroorzaakt door een te hoog stofgehalte.
    Om dit op een veilige manier te verwijderen verwijzen we graag naar deze zeer duidelijke uitleg.

Neem de tips grondig door en doe het nodige om je systeem stofvrij te (laten) maken…nadien kan je ons dan de nieuwe resultaten van Speccy bezorgen.
    Vraag opgelost ? Druk dan op de knop "Markeer als OPGELOST".
    Mocht u ons willen steunen bij ons "vrijwilligerswerk" op PC Helpforum, dan kan u steeds een donatie overwegen. Alles hierover kan u vinden op deze pagina.

Lid

Standaard

ok, ik ga even kijken of ik dit zelf kan of dat ik het laat doen. zal met een paar dagen een nieuwe link plaatsen.
    alvast bedankt.

groetjes, Leandra

Super Moderator Asus's schermafbeelding

Standaard

Je maakt gebruik van twee anti-virusprogramma's: MSE en AVG...dit heeft geen enkele zin, erger nog: deze kunnen mekaar tegenwerken en je systeem ernstig vertragen. Je verwijdert best één van beiden (of beiden) om dan nadien slechts één (of een ander) antivirusprogramma te gebruiken.

Op je systeem is RegisteryBooster geïnstalleerd: dergelijke programma's veroorzaken meestal meer schade en onstabiliteit dan dat ze voor een heilzaam effect zorgen op je systeem.
    Theory is when you know something, but it doesn't work ... practice is when something works, but you don't know why ...

Lid

Standaard

ok, ik heb de laptop stofvrij laten maken, en hier weer een log.

http://speccy.piriform.com/results/2...Kq5mugYnzTSsfx

ook heb ik intussen uniblue verwijderd. AVG ben ik mee bezig om te verwijderen.

Standaard

Temperaturen zien er keurig uit nu.

Hier kan je AVG Remover downloaden, ruim na de verwijdering van AVG je laptop op met Ccleaner:

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.
    Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.
    Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.
    Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.
    Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.
    Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.
    Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.
    Theory is when you know something, but it doesn't work ... practice is when something works, but you don't know why ...

Lid

Standaard

ok, ik heb nu AVG ook verwijderd en CCleaner zijn werk laten doen.

Kan ik nu nog wat doen, of moet ik het gewoon een paar dagen aankijken?

groetjes, Leandra

Standaard

Bekijk het een paar dagen en post dan je bevindingen, geen probleem...

Discussie gesloten
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. Laptop blijft hangen
    door Bammens in forum Archief Windows
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 26 april 2012, 15:14
  2. [OPGELOST] laptop blijft soms hangen
    door sutter1980 in forum Archief Bestrijding malware & virussen
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 18 april 2012, 20:49
  3. Laptop blijft hangen