Ga naar inhoud

laptop doet niets


Gast sied

Aanbevolen berichten

wie kan mij helpen op een of andere manier is er iets fout gegaan nu weet ik niet wat ik kan doen wie kan mij helpen als ik mijn laptop op start krijg ik een zwart scherm met daarin een blauw vlak waarin staat pouwer-on pasword met een sleutel daarachter wat is er aan de hand en wat kan of moet ik doen zodat hij weer gaat werken mvg sied:hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja maar ik kom er niet in dat is het probleem snap u

---------- Post toegevoegd om 22:29 ---------- Vorige post was om 22:23 ----------

ok maar hoe kom ik er dan in want hij doet verder niets als ik op enter duw dan komt er dezelfde regel te staan er onder maar verder als dat kom ik niet mvg sied

Link naar reactie
Delen op andere sites

je bios is de Basic input output van je systeem...

t scherm krijg je te zien nog voor dat windows geboot wordt...

heeft iemand die toegang heeft hier een wachtwoord op gezet?

zoja geef dit in.

zo nee reset.

probeer bij het opstarten ook eens direct in je boot opties te geraken...

meestal moet je hier de "del" knop voor induwen.

maar het komt ook voor dat dit de f9 f2 of soms zelf f12 is...

dit staat aangegeven bij het opstarten...

probeer dit eens en brief me later maar weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik f9 in duw dan krijg ik in het scherm te zien select boot device

opticel dick drave

noot boek dick drave

het maakt niet uit welke ik ingeef want als ik dan enter ga doen dan krijg ik weer hetzelf te zien power-on paswoord met een sleutel erachter dus wat numvg sied

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij normaal computergebruik lijkt het ons logisch dat de gebruiker zijn persoonlijk wachtwoord en keycode kent. PCH verleent dan ook geen advies voor het achterhalen van wachtwoorden en keycodes. Kijk hiervoor even naar onze "Forumregels".

We moeten dan ook - tot onze spijt - dit topic sluiten.

Als je hier nog vragen of commentaren over hebt kan je mij altijd een privé bericht sturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.