Ga naar inhoud

laptop geen beeld meer?


SjoerdPC

Aanbevolen berichten

Hallo Ik heb een Hp pavilion dv 9760 laptop. Deze draaide op Vista en na een upgrade naar Windows 7 (32)draaide de Laptop normaal incl. een update voor de grafische kaart Nvidia (8400M GS). Na 2 weken heb ik geen scherm meer op de Laptop, alleen op een hulpscherm heb ik beeld (via HDMI), de Laptop draait normaal. Eerst dacht ik dat het door automatische updates kwam ,incl Nvidia updates voor de grafische kaart. Ik heb de pc naar een vorige herstelpunt gezet en automatische updates uitgezet, eerst update voor Nvidia verwijdert. De Laptop werkte weer incl beeldscherm. Bij de volgende opstart was er weer geen scherm, wel weer functioneerde het hulpscherm. Bij apparaatbeheer staat wel een ! bij coprocessor.

Via Windows 7 upgrade guide for dc 6000/dv9000 models van HP heb ik de coprocessor al 1x gedownload maar nu vindt de laptop dat niet meer?

Wat moet ik doen om het weer goed te laten functioneren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.