Ga naar inhoud

laptop valt uit na aansluiting usb sticks


Aanbevolen berichten

het is een packard bell easynote laptop.

de sticks doen het op drie andere pc prima.

alleen een 64 MB stick blijkt te weren op de P.B. laptop.

bij 256MB en hoger meteen uitval en de melding van "geprobeerd een onuitvoerbaar geheugen uit te voeren.

ik heb ergens wat over een begrenzing van 10% gezien, moet die soms omhoog/ en hoe gaat dat?

groeten

hendrikaart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van een begrenzing heb ik geen weet maar de werkelijke (bruikbare) capaciteit van een schijf is altijd minder dan de fabrikant aangeeft.

Dit komt door een verschil in maateenheid en door de schijfinformatie (de zogenaamde "overhead") die is opgeslagen.

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een logje gemaakt worden van uw systeem.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien,copieer nu die link en plak die in uw volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

al deze handelingen zijn uitgevoerd, maar helaas zonder resultaat.

ik heb gekeken wat het wel of niet doet; fototoestellen tot 2GB werken normaal op de usb.

memorysticks boven 64MB verooraken direct uitval met de schermmededeling; u heeft geprobeerd een niet-uitvoerbaar geheugen uit te voeren..... daarom wordt afgeschakeld.

Bij de stick van 256MB wordt nieteens gemeld dat nieuwe hardware is gevonden, oals bij de 64MB na bovenstaande handelingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.