Ga naar inhoud

laptop .vernieuwen


wiandra

Aanbevolen berichten

goede morgen mensen ik heb mij ingelogd als wiandra en hoop hier nog veel te leren en ik heb gelijk een vraag .ik heb een laptop een aspire 5715z5315 serie besturing systeem microsoft windowxp professionel

systeem model 5315 bios versie acer v1 19. 15- 10- 2007

totaal fysiek geheugen 1.024.00mb

beschikbaar fysiek geheugen 494.11mb

totaal fyrtueel geheugen 200 gb

beschikbaar fyrtueel geheugen 196.gb

ruimte voor wisselbestand 2.39

ik heb mijn laptop aangesloten op mijn philips tv groot lcd scherm met hdmi enz, nu vind ik mijn beelden onduidelijk niet scherp nu is mijn vraag is er iets te verbeteren kan deze laptop het wel doen? of kan ik mij beter een nieuwe kopen met veel meer vermogen, of deze vernieuwen wie heeft er goede raad voor mij? mijn gedachten gingen uit naar een nieuwe .

bvb hartelijk dank wian

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

Wel, ik probeer u via het configratie scherm naar de configuratie voor uw videokaart te brengen, hier kan je het kwaliteit van je beeld instellen, om zo dus beeld van het hogere kwaliteit te verkrijgen ;)

mvg

Omen

theomen ik heb mijn laptop al geinstaleerd op mijn tv via mijn monitor en mijn resolutie schermpjes dat is alles al ok, ben bang te weinig geheugen te hebben

maar mijn geheugen en mijn harde schijf is niet veel, of ik moet een nieuwe harde schijf kopen zodat ik meer geheugen krijg .en dat was eigenlijk mijn vraag kan ik dat nog doen in mijn laptop van drie jaar oud, een nieuwe harde schijf en meer geheugen hier in te kopen of kan ik beter een nieuwe laptop kopen? met wel wat meer geheugen en een nieuwe harde schijf waar veel meer op kan dan op die ik nu heb? ! veel verstand heb ik er niet van ben een leek maar ik hou wel van goeie kwaliteit. gr wian

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is de doormeter en resolutie van de tv ?

EDIT:

Het is belangrijk dat je over een degelijke grafische kaart beschikt naar mate de resolutie groter wordt.

De film zelf kan ook van "slechte" kwaliteit zijn als hij uit minder dan 1080p is gemaakt.*

Meer geheugen en een grotere hardeschijf lossen dit spijtig genoeg niet op.

*1080p slaat op de hoeveelheid pixels verticaal, hoe groter het scherm hoe meer pixels er nodig zijn om een beeld van hoge kwaliteit te vertonen.

aangepast door Xenthos
Link naar reactie
Delen op andere sites

xenthos bedankt ook voor jou reactie ik ben er al wel achter ook begreep ik nu van theomen waar ik moest zoeken, en dat mijn beelden er niet beter op worden ik begrijp

dat het niets veranderd aan mijn beeld. mijn beeldscherm resolutie zijn 1280 bij 768 pixels kleurkwaliteit 32 bits. er is ook verschil in kwaliteit film ik dacht dat ik van alles te weinig had, sorry dat ik dacht dat het in het geheugen of harde schijf zat, want mijn schijf zit wel gauw vol daar zit ik wel mee, daar een nieuwe in? in ieder geval bedankt jongens voor jullie reacties gr wiandra.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hoeft je niet te excuseren, je kan niet alles weten :)

Wat de harde schijf betreft, die kan je vervangen voor een grotere maar 2.5" hardeschijven hebben nog een beperkte grootte, ik denk dat je om je videos op te slaan best eens kan uitkijken naar een externe hardeschijf.

EDIT: Zoals TheOmen dus zei :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.