Ga naar inhoud

Laptop werkt enkel in veilige modus


ezra

Aanbevolen berichten

Beste

Gisteren deed ik een recovery op mijn laptop. Mijn anti-virus is AVG.. Sinds vandaag merk ik dat mijn laptop niet werkt, ik kan wel opstarten (inloggen), maar vanaf ik op mijn bureaublad kom, kan ik niets doen. Ik kan geen enkel programma openen, en in plaats van mijn muisaanwijzer zie ik continue dat 'blauw draaiend cirkeltje', dus een teken dat de laptop niet gereed is. Ik kan ook niet afsluiten, en doe ik dit dus via de afsluitknop op het toetsenbord.

In veilige modus werkt de laptop prima. Maar hier kan ik dan niets doen, natuurlijk..

Zou dit iets te maken hebben met de recovery van gisteren?

Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beide opties geprobeerd.. In het gewone bureaublad kan ik niet kiezen voor startmenu, alles loopt vast..

Bij de andere optie gestart in veilige modus, en dan het commando %systemroot%\system32\restore\rstrui.exe ingevoederd, maar dan krijg ik de melding: wordt niet herkend als een interne of externe opdracht, programma of hatchbestand..

:/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.