Ga naar inhoud

linux ipv xp


gertjan

Aanbevolen berichten

hallo allemaal ik heb ook nog een comp die draait op xp .

nu wil ik hem laten draaien op linux .ik heb linuxmint 13 dvd iso gedownload ,het is een winrar bestand moet ik dat uitpakken ik krijg mappen ,disk,boot,casper,install,isolinux,preseet,en een tekst.

kan ik die bestanden kopieren op een usbstick en dan op die xp comp instaleren? het is een heel verhaal mischien kan iemand me helpen ,bedankt alvast grt gertjan:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo stegisoft alles is goed gegaan ,toch via een dvd gedaan en ik heb nu op de oude comp xp en linux mint lopen, mooi prog.

heb alleen problemen met het installeren van mijn epson wifi printer .xp205

hij staat wel in printereigenschappen ,maar bij opdracht testprint geeft hij wel papier maar geen tekst,

ook als ik iets typ ,wel papier maar geen tekst .

is hij wel goed geinstaleert .kan ik hem ook gewoon met de installatie cd installeren in mint groet gertjan

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja het is een epson type xp205 wel toevallig ,als je een besturing download moet je dat dan nog op een bepaalde manier installeren,zoja hoe.

en dan nog wat ,filmpjes spelen niet af in you tube ,ik heb wel media bijgewerkt zoals dat moest ,maar hetdoet niks,.als dit het allemaal doet zou ik nooit meer windows nemen , mint is een heel leuk en goed alternatief.alvast bedankt grt gertjan

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja het is een epson type xp205 wel toevallig ,als je een besturing download moet je dat dan nog op een bepaalde manier installeren,zoja hoe.

en dan nog wat ,filmpjes spelen niet af in you tube ,ik heb wel media bijgewerkt zoals dat moest ,maar hetdoet niks,.als dit het allemaal doet zou ik nooit meer windows nemen , mint is een heel leuk en goed alternatief.alvast bedankt grt gertjan

ik heb inmiddels de printer aan de praat .

maar ik heb nog steeds geen beeld in bv you tube hoe kom, en installeer ik de juiste flashplayer grt gertjan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.