Ga naar inhoud

Live Mail


Jive1

Aanbevolen berichten

Hey!

Ik heb enkele dagen geleden Live Mail geïnstalleerd nadat ik een fromat C had moeten uitvoeren; ineens ervan geprofiteerd en drastische veranderingen aangebracht....

Live Mail ziet er knap ui, met agenda en zo meer, maar...

A. Berichtregels.

Ik heb 6 accounts en die accounts instellen was niet echt een probleem, maar de bijhorende berichtregels, dat is een ander paar mouwen!

Ik kan dus wel zulke berichtenregels maken en instellen maar die schijnen helemaal niet te werken. Al mijn binnenkomende post komt nu op bijna alle accounts binnen, gewoonweg alles meerdere malen dubbel, maar dan ook niet op alle accounts. Er is bovendien geen lijn in te trekken waarom dat zo is, en of er eventueel toch ergens een filtereing door die berichtenregels zou gebeuren.

Kan iemand me vertellen 1° of die berichtenregels in Live Mail echt kunnen/moeten goed werken, en 2° hoe ik ze dan moet opstellen en invoeren, want ook dat is niet zo duidelijk . Men kan daar immers, als men de commando's volgt, tweemaal zeggen "regel nu toepassen", maar men weet niet of dat echt moet of welke van de twee de nodige is...

Een en ander is echt onduidelijk voor me. Wie kan me ergens de juiste instrukties geven om die berichtregels te kunnen laten werken?

B. De brontekst bewerken.

In Outlook Express kan men manueel de bronteksten bewerken van een bericht. Kan dat ook bij Live Mail, en hoe moet men dat dan starten? Ik ving geen manier om "bewerken", zoals dat bij OE is, te starten.

Of zal ik toch maar terug gaan naar Outlook Express?

Greetz

Jive1

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.