Ga naar inhoud

Mail beantwoorden zonder dat voorafgaande mail zichtbaar is


Sekke

Aanbevolen berichten

Ik krijg van een bepaald persoon telkens een antwoord (op een vraag door mij verstuurd via windows live mail) zonder dat mijn verzonden mail er aan gekoppeld is.

Maw, ik krijg enkel het antwoord te zien van die persoon maar mijn mail met de vraag is niet zichtbaar.

Heeft die persoon mij op één of andere manier 'geblokkeerd'? Dat lijkt mij onwaarschijnlijk aangezien hij mijn mails nog ontvangt en beantwoord.

Kan hij de instellingen zodanig wijzigen dat ik enkel zijn antwoord te zien krijg ?

Op één of andere manier slaagt hij er in om mij te antwoorden met enkel nog 'de hoofding' die verschijnt, mijn tekst is dus niet meer zichtbaar.

Voorbeeld :

-------- Original message --------

Subject:

From: Kris Wouters <**********@*********>

To:

CC:

U begrijpt dat dit voor mij enorm vervelend is, zeker als dat antwoord 2 weken later toekomt (dan weet ik meestal mijn eigen vraag niet meer :-))

Ondertussen weet ik dat hij meestal antwoordt via zijn smartphone maar ik razend benieuwd hoe hij dit klaar krijgt !

Hopelijk heeft u daar een antwoord en/of verklaring voor,

Vriendelijk groeten,

Kris

aangepast door Asus
e-mailadres verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je e-mailadres verwijderd ter voorkoming van spam. ;-)

Veronderstel dat jij een mail verstuurt met als onderwerp Vraag.

Wanneer je contactpersoon vertrekt vanaf de mail die hij van jou ontving en het volledige tekstveld wist voor hij zijn antwoord op jouw vraag intikt, dan krijg jij van hem een mail met als onderwerp Re: Vraag waarin jouw oorspronkelijke vraag niet meer terug te vinden is. Ook de gegevens Original message krijg jij dan niet meer te zien.

Een andere mogelijkheid is dat je contactpersoon een nieuwe mail opstelt en die mail het onderwerp Re: Vraag geeft, dan krijg je eenzelfde resultaat.

Samengevat: de oorzaak van dit "fenomeen" is te zoeken bij de manier waarop je vraag wordt beantwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ter voorkoming van spam zal het niet zijn aangezien het louter en alleen geschreven teksten zijn :-)

Bedankt voor uw antwoord, ook al had ik die 2 mogelijkheden wel al in gedachten :-)

Anderzijds kan ik me echt niet inbeelden dat iemand zich daar mee bezig houdt, ook al ist nen speciale type :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ter voorkoming van spam zal het niet zijn

Neem deze info eens door i.v.m. spam en welke mogelijke voorzorgen je best in je achterhoofd houdt ... ;-)

Ik heb, tussen al mijn contacten, ook een paar mensen die steeds op die manier antwoorden ... zij geven als uitleg dat ze op die manier hun dataverbruik willen beperken. Heeft als nadeel dat je je verzonden mails een tijdje moet bewaren, omdat je door deze manier van beantwoorden geen overzicht meer hebt.

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk. :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Outlook kan je instellen dat bij een antwoord (reply) of doorzenden (forward) de originele mail niet wordt meegestuurd.

Waarschijnlijk kan het ook met andere mailprogramma's.

Als je correspondent zijn mailprogramma zo heeft ingesteld, krijg je dus ook het fenomeen dat jij beschrijft.

We hebben nu dus al drie mogelijke oorzaken maar telkens ligt de oplossing bij je correspondent.

Misschien kan je hem eens contacteren en hem hierop wijzen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.