Ga naar inhoud

map kan niet worden geopend


Sarah

Aanbevolen berichten

ik vermoed dat uw kennis zoiets krijgt:

Kan "naam map" niet verwijderen. De toegang is geweigerd. Controleer of de schijf vol of tegen schrijven is beveiligd of dat het bestand momenteel in gebruik is

uw kennis kan het volgende proberen alvast

download unlocker:

http://ccollomb.free.fr/unlocker/

even installeren, daarna klikt u rechts op de map en zal u Unlocker zien staan, klik erop, het programma zal nu aangeven welk programma de map blokkeerd en u kan deze normaal zo unlocken.

Laat weten of het gelukt is en succes

karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een kennis van mij heeft het volgende probleem. Wanneer hij een bepaalde map op zijn vaste schijf wilt openen, gaat dit niet en krijgt hij de melding dat de schijf vol is. Zijn vaste schijf is echter helemaal niet vol en andere mappen kunnen wel worden geopend. Iemand enig idee hoe deze map kan worden geopend en wat het probleem zou kunnen zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat programma unlocker uitgeprobeerd maar het heeft het probleem niet opgelost. Jammer, misschien een les voor mijn kennis dat hij de volgende keer van die bestanden (ledenlijsten enz.) een back-up moet nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Windows - Pc helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.