Ga naar inhoud

Map verwijderd


klimmer

Aanbevolen berichten

Ik heb een map verwijderd met .gdb bestanden die stonden op de harde schijf onder F ( Dit zijn kaartgegevens) waarvan ik dacht dat ik ze had opgeslagen op een sd kaart. De grootte is ongeveer 2 Mb. Nu heb ik geprobeerd met PC Inspector maar die die het niet is dat omdat deze onder FAT staat en niet NTSF? Maar ik zie ook niet de GDB bestanden staan in de lijst welke hij zou kunnen terugvinden.

We kan me helpen om deze bestanden terug te vinden. Ik heb ze begin dit jaar verwijderd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rechtermuisknop op de map waar de .gdb-bestanden in stonden,

Eigenschappen,

Vorige versies,

Dan kijken of er een vorige versie in staat van voordat je die .gdb-bestanden verwijderd hebt.

Is deze er niet, dan vrees ik het ergste..

EDIT: ik zie dat je deze bestanden begin dit jaar verwijderd heb, hmm, denk dat dit bovenstaande dan ook niet meer lukt..

aangepast door Gerjannn
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat betekend dat je te weinig geheugen ter beschikking hebt.

Je kan proberen de wisselbestand te vergroten.

Klik met de rechtermuisknop op Computer en dan eigenschappen.

Klik op geavanceerde instelling

Bij prestatie klik je op instelling

Klik op tab geavanceerd

Klik op wijizgen

Klik op C in het vak

Dan vink je aan: Aangepaste grootte

Begingrootte 1000 of hoger

Maximaal grootte 4000 of hoger

Klik op instellen.

Probeer dan met recuva

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hallo klimmer,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.