Ga naar inhoud

map verwijderen


dodgeboy

Aanbevolen berichten

hallo error code 0x80070091 na deinstaleren van bitdefender trial blijf ik met een map zitten die ik niet verwijderd krijg ,ook niet in safe mode , ?altijd die foutcode en bericht deze map is niet leeg,heb ook de submappen al proberen te verwijderen ,geen resultaat,die map heb ik wel uit progfiles naar bblad kunnen verplaatsen.ook beveiliging voor deze map veranderen helpt niet help.grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer het volgende:

rechtsklik erop en kies Eigenschappen, klik op de tab Beveiliging en daarna op

Geavanceerd. Klik op de tab Eigenaar in het venster Nieuwe Eigenaar klik

op je naam.

Vink aan: Eigenaar van subcontainers en objecten vervangen.

Klik op: Toepassen en daarna: Ja en OK, sluit Eigenschappen scherm af

en daarna op verwijderen.

Indien het nog niet gaat:

Klik op de Start knop

Klik met de rechter muisknop op "Deze Computer" en kies "Verkennen"

Klik met de rechter muisknop op de schijf die u wil controleren en selecteer "Eigenschappen"

Klik op het tabje "Extra"

Klik op de knop "Nu Controleren"

In de dialoog die verschijnt vinkt u beide opties aan en vervolgens klikt u op start

Waarschijnlijk zie je een bericht dat exclusieve toegang tot de schijf nodig is en dat de schijfcontrole zal starten bij de volgende keer dat Windows gestart wordt. Klik op ok om akkoord te gaan.

Herstart je computer

Bij het herstarten van je pc zal je chkdsk door verschillende stappen van de controle zien gaan.

Wanneer er geen fouten zijn zal je computer verder gewoon opstarten. Als er toch fouten waren toont Windows een rapportje met de herstelwerken die uitgevoerd zijn en wacht dan op de bevestiging.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.