Ga naar inhoud

Mapmenu


Killer Queen

Aanbevolen berichten

Hai allemaal

Ik had de vraag al in de shoutbox gesteld, maar daar is het wat stilletjes :tongue:

Ik zit met het volgende 'probleem'

Ik speel m'n muziek af met Winamp, en ik doe dat vaak door door m'n mappen te browen en dan een mapje aan te klikken met de rechtermuisknop.

Dan krijg ik een keuzemenu waar normaal bijstaat "play in winamp".

Die optie is sinds kort weg, dus moet ik steeds in de map zelf gaan en alles aanvinken of via winamp een folder toevoegen.

Maar ik zou het dus graag terug doen op de manier zoals ik het altijd al deed.

Hoe breng ik winamp terug in dit menu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bekijk eens of dit lukt

Met het onderdeel "Shell opties" in het voorkeurenscherm, kun je extra opties aan het bestandsmenu toevoegen. Zo is het voor muziekbestanden ondermeer mogelijk de opties speel in Winamp ("Play in Winamp") of zet in rij in Winamp ("Enqueue in Winamp") te laten verschijnen. Zo kan het bestand direct in Winamp afgespeeld worden, of juist als eerstvolgende via de wachtij.

In het voorkeurenscherm heb je onder "Shell opties" bovenin enkele snelopties. Met het vak daaronder kun je precies aanklikken welke opties je wel en niet wilt tonen. Dit is verdeeld in twee blokken. Het bovenste gedeelte ("Bestand context menu") toont de menuopties voor als je met rechts op een bestand klikt. Onder "Map context menu" kun je de opties instellen, die getoond moeten worden wanneer je met rechts op een map klikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om het ook toepasbaar te maken voor de mappen, moet je onderaan in het "Folder Context Menu" de opties die je wil gebruiken bij rechtsklikken van een map ook aanduiden. Dit doe je door "play ...", "enqueue ... " of "add..." aan te klikken zodat het wit oplicht. En dan zouden deze opties bij rechtsklikken op een map in het schermpje individueel moeten verschijnen.

Ook voor de files zelf kan je de individuele opties toevoegen door deze aan te klikken tot ze wit oplichten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.