Ga naar inhoud

melding "data manager werkt niet meer"


Aanbevolen berichten

Wat je eerste vraag betreft, graag wat meer info.

Wanneer krijg je die foutmelding, bij het gebruik van bepaalde software of ........???

Je kan er ook een printscreen van maken en die in je volgend bericht plaatsen.

Een gebruikersaccount kan je verwijderen door naar start-> configuratiescherm-> gebruikersaccounts-> gebruikersaccounts toevoegen of verwijderen te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan er ook een printscreen van maken en die in je volgend bericht plaatsen.

Een gebruikersaccount kan je verwijderen door naar start-> configuratiescherm-> gebruikersaccounts-> gebruikersaccounts toevoegen of verwijderen te gaan.

Kan je een printscreen maken van die foutmelding en in je volgend bericht plaatsen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan programma's toch ook opstarten via start-> programma's of lukt dat ook niet?

Is het vanaf de probleem computer dat je hier je berichten plaatst?

Kan je onderstaande uitvoeren?

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een instructievideo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo, ik werk met mijn vaste pc, de laptop is van een vriend.

Er zijn dus een groot aantal progs die niet opstarten, evenals zaken in het configuratiescherm. Gisteren gezien dat de virusscanner en ook de Windows update niet meer werkten, heb met veel moeite een proefversie van AVG kunnen installeren en de laptop laten scannen.... Ongeveer 26 virussen werden verwijderd, dit na een 3-tal keer de scan uit te voeren. Gebruikersaccount werkt weer, zijn account verwijderd , kan dus terug inloggen. De ganse nacht heeft de laptop de updates geinstalleerd, heden nu nog 11 nieuwe, het belangrijkste is nu dat de foutmelding heden is verdwenen.

Ik wacht nu nog verder her verloop af, ccleaner zal nog wat werk hebben, ik hou je zeker op de hoogte,

alvast bedankt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download 51a612a8b27e2-Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

C:\Windows\tasks\AVG-Secure-Search-Update_JUNE2013_TB_rmv.job;f
C:\Windows\tasks\GinyasBrowserCompanion Chrome Watcher.job;f
C:\Windows\tasks\GinyasBrowserCompanion FireFox Watcher.job;f
C:\Windows\tasks\GinyasBrowserCompanion Runner.job;f
C:\Windows\tasks\GinyasBrowserCompanion Stats Report.job;f
C:\Windows\tasks\GinyasBrowserCompanion Update Checker.job;f
C:\Windows\tasks\Updater.job;f
C:\ProgramData\WombatUpdater;fs
C:\ProgramData\GinyasBrowserCompanion;fs
C:\Windows\tasks\Digital Sites.job;f
C:\Users\Kiana\AppData\Roaming\digitalsites;fs
C:\Windows\tasks\DSite.job;f
C:\Users\Kiana\AppData\Roaming\DSite;fs
C:\Program Files\BrowserCompanion;fs
C:\Program Files\ConduitEngine;fs
C:\Program Files\PHPNukeDU;fs
C:\Program Files\AVG Secure Search;fs
C:\Program Files\Inbox Toolbar;fs
C:\Program Files\Bandoo;fs
C:\Program Files\BabylonToolbar;fs
C:\Users\Administrator.PC_van_Kiana.000\AppData\Roaming\Bandoo;fs
C:\ProgramData\Tarma Installer;fs
C:\Program Files\Yontoo Layers Runtime;fs
C:\ProgramData\AVG Secure Search;fs
C:\Program Files\Common Files\AVG Secure Search;fs
C:\Program Files\RebateInformer;fs
C:\ProgramData\avg8;fs
C:\ProgramData\BrowserProtect;fs
Bandoo Coordinator;s
vToolbarUpdater18.1.0;s
BrowserProtect;s
{c16c1ccb-7046-4e5c-a2f3-533ad2fec8e8};c
{00cbb66b-1d3b-46d3-9577-323a336acb50};c
{30F9B915-B755-4826-820B-08FBA6BD249D};c
{46735dee-f862-49d1-876d-6382794dc625};c
{95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233};c
{963B125B-8B21-49A2-A3A8-E37092276531};c
{CCB69577-088B-4004-9ED8-FF5BCC83A039};c
{D3D233D5-9F6D-436C-B6C7-E63F77503B30};c
{EB5CEE80-030A-4ED8-8E20-454E9C68380F};c
{CCC7A320-B3CA-4199-B1A6-9F516DD69829};c
{D7E97865-918F-41E4-9CD0-25AB1C574CE8};c
{377e5d4d-77e5-476a-8716-7e70a9272da0};c
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{EB5CEE80-030A-4ED8-8E20-454E9C68380F}];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{00cbb66b-1d3b-46d3-9577-323a336acb50}];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{30F9B915-B755-4826-820B-08FBA6BD249D}];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{46735dee-f862-49d1-876d-6382794dc625}];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233}];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{963B125B-8B21-49A2-A3A8-E37092276531}];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{D3D233D5-9F6D-436C-B6C7-E63F77503B30}];r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r
"vProt"=-;r
"Browser companion helper"=-r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\BabylonToolbar];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\InboxToolbar];r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows];r
"AppInit_DLLs"=-;r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\bitguard.exe];r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\bprotect.exe];r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\bpsvc.exe];r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\browsemngr.exe];r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\browserdefender.exe];r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\browsermngr.exe];r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\browserprotect.exe];r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\browsersafeguard.exe];r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\bundlesweetimsetup.exe];r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\cltmngsvc.exe];r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\delta babylon.exe];r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\delta tb.exe];r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\delta2.exe];r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\deltainstaller.exe];r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\deltasetup.exe];r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\deltatb.exe];r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\deltatb_2501-c733154b.exe];r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\dprotectsvc.exe];r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\iminentsetup.exe];r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\jumpflip];r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\protectedsearch.exe];r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\rjatydimofu.exe];r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\searchinstaller.exe];r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\searchprotection.exe];r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\searchprotector.exe];r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\searchsettings.exe];r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\searchsettings64.exe];r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\snapdo.exe];r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\stinst32.exe];r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\stinst64.exe];r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\sweetimsetup.exe];r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\tbdelta.exetoolbar783881609.exe];r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\umbrella.exe];r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\utiljumpflip.exe];r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\volaro];r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\vonteera];r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\websteroids.exe];r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\websteroidsservice.exe];r
chromelook; 
firefoxlook; 
emptyclsid;
emptyfolderscheck;delete 
startupall; 
filesrcm;

  • Klik op de knop "More options" en vink nu de onderstaande opties aan.
  • Do a Deep Scan

  • Installed Programs

  • Auto Clean
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.