Ga naar inhoud

mijn computer denkt dat mijn scherm groter is dan dat het werkelijk het geval is


JudithInBrazil

Aanbevolen berichten

hallo

als er iemand mij kan helpen, graag!!

sinds een aantal dagen denkt mijn computer dat mijn scherm gegroeid is of zo. Ik mis namelijk een drietal centimeter naast mijn scherm (aan de rechetr kant). waardoor ik dus op mijn system tray geen klok meer heb of een aantal linken of knoppen op een webpagina niet kan aanklikken of ook dat als mijn venster op maximaal (automatisch aangepast aan het beeldscherm?) rechts een stuk mis bvb het kruisje om te sluiten.

Weet er iemand raad met mijn onnozel probleem? Alvast aan de slimme koppen onder u bedankt om evintjes oplossingen te bedenken.

groetjes

judith

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er op je scherm zelf zo geen knop voor het verversen van je scherm, er zou "auto" op staan ofzo, wat voor scherm heb je? een lcd of een beeldbuis? kan je je scherm handmatig aanpassen met de instellingen van je scherm zelf? zoek eens een update van je grafische kaart en scherm.

Laat maar weten of het iets helpt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.