Ga naar inhoud

mijn eID kaartlezer aansluiten op mijn computer met Windows 8.1 besturingssysteem


w.priem

Aanbevolen berichten

Na het succesvol opslaan van het eID besturingssysteem wordt gevraagd de eID lezer te verbinden met de computer , maar de computer erkent de kaartlezer niet. Hoe kan dit opgelost worden?

Waarschijnlijk is dit een gekend probleem aangezien de website van eID al aankondigt dat Windows 8 mogelijks de kaartlezer niet erkent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had Java al geïnstalleerd, maar ik ontdek nu dat het eID programma om de een of andere reden het java programma niet vindt.

Nochtans vermeldt het javaprogramma bij het downloaden en na verifiëren "succesfully installed". Ik heb dan het javaprogramma "unistalled" en opnieuw geinstalleerd, opnieuw het bericht gekregen dat het programma succesvol is geïnstalleerd , maar het programma wordt nog altijd niet herkend. Wellicht herleidt het probleem van de eID lezer zich tot het probleem van het al of niet herkennen van het javaprogramma. Is het mogelijk dat windows 8.1 het javaprogramma niet herkent?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het mogelijk dat windows 8.1 het javaprogramma niet herkent?

Nee, want ik heb dat ook in Windows 8.1 geïnstalleerd.

Klik op Windows toets en typ msconfig.exe

Bij tab opstarten de virusscanner en firewall uitvinken en klik OK en dan moet je computer weer aan zetten.

Probeer dan of het wel lukt.

Ja kan de viruscanner weer aanvinken in msconfig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.