Ga naar inhoud

Mijn PC valt steeds uit na BSOD!!


Gast Luciel

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb een nieuwe Acer Aspire met Windows 7 en ik heb hier ook last van. Het blauwe scherm komt ineens (maakt niet uit in welk programma ik bezig ben). en dan "floept" ie weg en moet ik inderdaad opnieuw opstarten.

Ik heb de code niet zo snel kunnen lezen, maar ik zal er op letten als het weer gebeurd. Dan laat ik weer van me horen.

Groeten,

Luciel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb u even een eigen onderwerp gegeven,dit om misverstanden te voorkomen en u beter te kunnen helpen.

Nu om het BSOD te kunnen lezen moet je onderstaande even uitvoeren.

Ga naar start en klik met de rechtermuisknop op "Computer".

Kies nu voor "Eigenschappen" - "Geavanceerde systeeminstellingen".

Ga nu naar de 3de optie "Opstart-en herstel instellingen en klik daar op "Instellingen".

Haal daar het vinkje weg bij "De computer automatisch opnieuw opstarten" en klik op OK om te bevestigen.

Klik nogmaals op OK in het scherm dat dan nog open staat.

Als er nu terug een BSOD komt dan blijft dit staan en kun je de nodige informatie noteren en in uw volgende post melden.

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Het volgende staat in het blauwe scherm:

kernel-data-inpage-error

Check to make sure any new hardware or software is properly installed.

If this is a new installation ask your hardware or software manufacturere for any windows updates you might need.

If problems continue, disable or remove any newly installed hardware or software. Disable BIOS memory options such as caching or shadowing.

If you need to use safe mode to remove or disable components, restart your computer, press F8 to select Advanced Startup options, and then select save mode.

Technical information:

***STOP: 0X0000007A (0X0000000000000020, 0XFFFFFFFFC000009D, 0XFFFFFA80035457C8, 0X0000000000000000)

Kunt u hier iets mee??

Met vriendelijke groet,

Luciel

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.