Ga naar inhoud

missing operating system


alfa10

Aanbevolen berichten

Mijn laptop wilde ''s-morgens bij het opstarten niet meer de internetpagina''s openen, hoewel het systeem aangaf dat ik verbonden was met internet. Van alles geprobeerd, zoals schijfcontrole en systeemherstel. Lukte allemaal niet. Heb toen een hersteldisc gebruikt die ik destijds bij de aanschaf van de laptop heb gemaakt en kreeg na veel geprobeer een scherm. Ik heb waarschijnlijk hier op een verkeerde knop gedrukt waardoor het herstel werd onderbroken en nu krijg ik alleen maar een blijw scherm met de mededeling operating system missing. Is er nog een mogelijkheid om de computer weer toto leven te krijgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien je de laptop niet opgestart krijgt vanaf cd of dvd kan ik je helaas niet verder helpen.

Je geeft ook weinig extra info, namelijk hij doet niets.

Tot waar lukt het om op te starten vanaf de dvd?

Vanaf waar loopt het fout als je de handleiding volgt uit bericht 4?

Onderstaande link dus.

http://www.pc-helpforum.be/f278/herstelschijven-voor-windows-vista-windows-7-a-38219/#post255314

Geef ook merk, model en modelnummer van je laptop door in je volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien dit allemaal probleemloos verlopen is en je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.