Ga naar inhoud

msn


jip1992

Aanbevolen berichten

ik heb msn mesenger op mijn computer geinstaleerd, toen had ik een versie waarbij ik de plaatjes enzo kon zien... schermafbeeldingen en ik kon mijn eigen schermnaam wijzigen... dat kan nu niet meer met de nieuwe versie die ik heb... heb zon windows live pakket en de update van windows live mail vind ik echt super, deze update van mesenger echter totaaaal niet... iemand ideeen hoe ik:

mijn schermnaam kan wijzigen in deze nieuwe versie

schermafbeeldingen van andere gebruikers kan zien in deze nieuwe versie

of moet ik de oude versie die ik wel fijn vond zien terug te halen? en hoe doe ik dat dan?

iemand ideen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

da's idd een probleem voor vele msn gebruikers.

Ik verkeer in dezelfde situatie als jij.

Windows Live Mail 2011 vind ik super en gebruik ik als mailprogramma, terwijl ik liever de oude MSN had.

Je kan de oude MSN hier ( Download MSN Messenger - Old Version.com ) downloaden.

MAAR : je kan hem niet installeren als je een Windows Live product van de recente generatie op je systeem hebt.

Practisch betekent dat dan ook dat je ALLE producten moet uninstallen, dus ook Windows Live Mail 2011.

Nadien kan je pas de 'oude MSN' opnieuw installeren.

Na deze herinstallatie ga je Windows Update moeten opvolgen : er gaat vroeg of laat een update komen die je oude MSN gaat upgraden naar de nieuwe versie.

In de nieuwe versie kan je je schermnaam wijzigen door online in te loggen bij Windows Live.

Grtjs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als dat zelfde is als wat ik had....... ik vond ook niks meer terug, ik dacht ligt het aan mij dat ik niks meer kan :hmmmm::hmpf:

Dan kan ik je misschien helpen.:D

Mijn neefje kwam met de oplossing, voor mijn probleem toch.

Op je rechterkant van het scherm heb je postvak in dan een vriend toevoegen, en dan komt het, je hebt een rechthoekje "naar volledig weergave".

klik erop, bij mij is alles terug zoals vroeger.

post-23245-1417704281,7743_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.