Ga naar inhoud

na de start van windows alles fout


Aanbevolen berichten

Als ik mijn laptop aanzet gaat hij eerst de schijf controleren. Dan geeft hij aan dat het hersteld is en start automatisch XP op. Zo gauw ik op gebruikersnaam klik komt dit te voorschijn.

Unable to load Jit compiler (MSCORJIT.DLL)

File may be missing or corrupt. Please cheque setup or return set up.

Hoe moet ik dit doen

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is zo goed als zeker dat uw harddisk aan het begeven is.

Je kan beter een nieuwe harddisk kopen.

Want als de laptop steeds de schijf gaat controleren dan mankeert er iets met de harddisk. Door steeds te herstellen gaan er bestanden verloren en daardoor start de laptop niet meer op.

Opnieuw installeren van Windows of recovery kan tijdelijk een oplossing geven.

Als er belangrijke data staan kan je nu best eerst een backup doen:

Download Ubuntu

Brand het op cd of dvd

Start de laptop op en zorgt dat in de bios de cdrom of dvdrom als eerste boot staat.

Kies voor live

Er wordt niks geinstalleerd.

Kies de taal en toetsenbord

Je komt in een windows achtig desktop.

Nu kan je de data kopieren naar externe harddisk, netwerk enz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de informatie. Ik heb ook systeemherstel geprobeerd maar deze blijft hangen als hij de gegevens over wilt schrijven op de harde schijf.Bij controle zijn al mijn mappen en gegevens nog steeds op de laptop.Voor de zekerheid heb ik alles op een externe schijf gezet. Nu kan ik zelfs de laptop niet eer uitzetten zonder de batterij te verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.