Ga naar inhoud

Na update van windows 7 herstart laptop niet meer


Elkedage

Aanbevolen berichten

Na een volledig schone installatie van windows 7 op een laptop Dell Atitude E6410 met een 320 gb nieuwe harde schijf en een gelukte installatie die volldig rond is behalve de update van windows. de vorige versie was Xp op de laptop, maar de schijf was te klein en ik heb er een nieuwe ingezet. Probleem; Na de update start de laptop automatisch terug op, of zou hij moeten doen. Dit doet hij dus niet en er verschijnt een scherm met een balkje dat op en neer gaat en geeft aan " herstellen". Na een tijdje komt er opdat windows niet meer terug kan herstarten. Ik heb al een paar keer geprobeerd om de hele instalatie over te doen maar het lukt me niet. Wie weet hier raad op???

Alvast dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Clarkie,

Ja, de installatie was voltooid tot ik de updates voor windows wilde doen en dan beginnen de problemen. Windows was volledig geinstalleerd geraakt, maar de updates kan ik wel downloaden, maar als ze geinstalleerd worden dan wil de pc terug opstarten en dat kan hij niet meer. Ik heb dan de hele installatie nog is terug opnieuw gedaan maar het is steeds hetzelfde. telkens krijg ik dan de melding kan computer niet meer heropstarten. Zou het kunnen zijn omdat ik de bios instelling verzet heb?

aangepast door Elkedage
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.